Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11994
Назва: Domestic and foreign models of corporate culture of the enterprise and methods of their evaluation
Інші назви: Вітчизняні та зарубіжні моделі корпоративної культури підприємства та методи їх оцінка
Автори: Slavkova, O. P.
Liu, Jiren
Славкова, Олена
Люй, Цзіжен
Ключові слова: corporate culture
difference
value
корпоративна культура
відмінність
цінність
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Slavkova O. P. Domestic and foreign models of corporate culture of the enterprise and methods of their evaluation [Electronic resource] / О. Р. Slavkova, Jiren Liu // Наукові інновації та передові технології. – 2024. – № 1 (29). – С. 164-169.
Короткий огляд (реферат): In recent years, enterprise management has gradually formed a management trend dominated by enterprise culture. Corporate culture is a kind of subculture, which is rooted in national culture. Through the domestic and foreign practice analysis of the integration of national culture and corporate culture, it is not difficult to see that national culture has both theoretical and practical value to the construction of corporate culture. The article examines the importance of corporate culture for an enterprise. It can be seen that enterprise culture is the core competitiveness of enterprises and the most important content of enterprise management. The conducted research led us to the idea that it is necessary to conduct a comparative analysis between the corporate culture of China and Western countries, which was done in our article. Studying the differences between Chinese and Western cultures and their impact on corporate culture will help guide the progress and innovation of corporate culture. Research proves that European culture was influenced by Christianity, which gave Europe a moral model of ideal values. Christians believe in a God who demands that people love each other. Under the influence of this concept, European culture values the individual and emphasizes a high level of individual needs. China is a country with deep traditions, and the Chinese have been deeply influenced by traditional ideas. Some of the management ideas of ancient China still have a great influence on modern Chinese enterprises. At the same time, we should pay attention to the development of corporative cultural. It is proved that according to the trend of world economic development, timely innovation of corporate culture is of great significance for improving corporate management and enhancing the international competitiveness of enterprises.
Опис: В останні роки в управлінні підприємством поступово сформувалася тенденція управління, в якій домінує культура підприємства. Корпоративна культура – це різновид субкультури, яка має коріння в національній культурі. Аналізуючи вітчизняну та зарубіжну практику інтеграції національної культури та корпоративної культури, неважко переконатися, що національна культура має як теоретичне, так і практичне значення для побудови корпоративної культури. В статті проведено дослідження важливості корпоративної культури для підприємста. Можна побачити, що культура підприємства є основою конкурентоспроможності підприємств та найважливішим змістом управління підприємством. Проведене дослідження привело нас до думу, що необхідно провести компаративний аналіз між корпоративною культурою китаю та західних країн, що було зроблено в нашій статті. Вивчення відмінностей між китайською та західною культурами та їх впливу на корпоративну культуру допоможе скерувати прогрес та інновації корпоративної культури. Дослідження доводять, що на європейську культуру вплинуло християнство, яке дало Європі моральний зразок ідеальних цінностей. Християни вірять в Бога який вимагає, щоб люди любили один одного. Під впливом цієї концепції європейська культура цінує особистість і підкреслює високий рівень індивідуальних потреб. Китай є країною з глибокими традиціями, і на китайців глибоко вплинули традиційні ідеї. Деякі ідеї менеджменту стародавньомго Китаю все ще мають великий вплив на сучасні китайські підприємства. Водночас варто звернути увагу на розвиток корпоративної культури. Доведено, що відповідно до тенденції розвитку світової економіки, своєчасне інноваційне впровадження корпоративної культури має велике значення для вдосконалення корпоративного управління та підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11994
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Славкова.pdf218,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.