Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12038
Назва: Зміна вектору освітніх стратегій при навчанні іноземним мовам у ЗВО : від стратегій навчання до стратегій вивчення
Інші назви: Changing the vector of educational strategies in teaching foreign languages in higher education: from teaching strategies to learning strategies
Автори: Рідель, Тетяна Миколаївна
Ridel, Tetiana Mykolaivna
Ключові слова: стратегії навчання
автономність студентів
результативність студентів
teaching strategies
student autonomy
student performance
Дата публікації: 2024
Видавництво: SPC «Sci-conf.com.ua»
Бібліографічний опис: Рідель Т. М. Зміна вектору освітніх стратегій при навчанні іноземним мовам у ЗВО : від стратегій навчання до стратегій вивчення [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель // The 1 International scientific and practical conference «Perspectives of contemporary science : theory and practice», (Lviv, Ukraine, March 4-6, 2024). – Lviv : SPC «Sci-conf.com.ua», 2024. – Режим доступу : https://sci-conf.com.ua/wp-content/uploads/2024/03/PERSPECTIVES-OF-CONTEMPORARY-SCIENCE-THEORY-AND-PRACTICE-4-6.03.24.pdf. – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): У статті проведено аналіз сучасних стратегій навчання іноземним мовам у закладах вищої освіти та виявлення тенденцій та змін у підходах до викладання та вивчення іноземних мов у ЗВО. Надано оцінку ефективності різних стратегій навчання та їх впливу на результативність студентів у засвоєнні іноземної мови. Спрямовано увагу на потребу в зміні підходів до викладання та вивчення іноземних мов у вищій освіті з метою підвищення якості освіти та досягнення кращих результатів навчання.
Опис: The article analyzes modern strategies of teaching foreign languages in higher education institutions and identifies trends and changes in approaches to teaching and learning foreign languages in higher education institutions. The effectiveness of different teaching strategies and their impact on students' performance in learning a foreign language is assessed. Attention is focused on the need to change approaches to teaching and learning foreign languages in higher education in order to improve the quality of education and achieve better learning outcomes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12038
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рідель_тези_4.pdf146,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.