Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12079
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвтушенко, Євген-
dc.contributor.authorYevtushenko, Yevhen-
dc.date.accessioned2024-08-02T05:36:05Z-
dc.date.available2024-08-02T05:36:05Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЄвтушенко Є. Г. Залучення студентської молоді до активного дозвілля у позанавчальний час засобами силового фітнесу [Електронний ресурс] / Є. Г. Євтушенко // Вісник науки та освіти. – Сер. «Педагогіка». – 2024. – Вип. № 1 (19). – С. 835-848.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12079-
dc.descriptionThe article deals with the theoretical and methodological aspects of the active leisure time of student youth and their importance in the formation of general health, academic success and personality development due to regular physical activity, which effectively affects the general improvement of the quality of life and helps ensure a balance between physical and emotional well-being. The concept of human motor activity is defined and it is conditionally divided by degrees of intensity into low, optimal and excessive. It is found out that low and excessive physical activity equally have negative effects on human health, and only optimal physical activity can be used to solve health problems during the active leisure time of students. The author provides an analysis of the structure of student physical training, which includes three key components: physical education, student sports, and active leisure time.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретико-методичні аспекти активного дозвілля студентської молоді і їх важливість у формуванні загального здоров'я, академічного успіху та розвитку особистості за рахунок регулярної фізичної активності, що ефективно впливає на загальне покращення якості життя та допомагає забезпечити баланс між фізичним та емоційним благополуччям. Розкрито поняття рухової активності людини та умовно поділено її за ступенями інтенсивності на низьку, оптимальну і надмірну. Встановлено, що низька і надмірна рухові активності в рівній мірі несуть негативні впливи для здоров’я людини, і тільки оптимальні фізичні навантаження можуть бути застосовані для вирішення оздоровчих завдань під час активного дозвілля студентів. Проаналізовано структуру студентської фізичної підготовки, яка містить три ключові компоненти: фізичне виховання, студентський спорт і активне дозвілля.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectактивне дозвілляuk_UA
dc.subjectрухова активністьuk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.subjectactive leisure timeuk_UA
dc.subjectphysical activityuk_UA
dc.subjectstudentuk_UA
dc.titleЗалучення студентської молоді до активного дозвілля у позанавчальний час засобами силового фітнесуuk_UA
dc.title.alternativeInvolving students in active leisure during extracurricular time due to strength fitness activitiesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Євтушенко стаття ЗАЛУЧЕННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ДО АКТИВНОГО.pdf344,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.