Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12080
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРідель, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorRidel, Tetiana Mykolaivna-
dc.date.accessioned2024-08-02T06:06:30Z-
dc.date.available2024-08-02T06:06:30Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationРідель Т. М. Використання сервісу QUIZLET у навчанні студентів іноземної мови [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель // XІX International scientific and practical conference «Modern Trends are the Driving Force of Scientific Progress», (April 17-19, 2024). – Lisbon : International Scientific Unity, 2024. – Р. 209-211. – Режим доступу : https://isu-conference.com/wp-content/uploads/2024/04/Modern_trends_are_the_driving_force_of_scientific_progress_April_17_19_2024_Lisbon_Portugal.pdf. – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12080-
dc.descriptionThe article discusses e-learning and online learning technologies and their modern modification - mobile learning (M-Learning). It is proved that this technology has significant advantages and allows students to use mobile gadgets to work with educational applications, ensuring accessibility and individualization of learning. The popular Quizlet application, based on the Leitner system, has been found to promote effective vocabulary learning through the use of flashcards and various game modes. Studies show that using Quizlet increases student motivation and improves their performance. However, due to its limitations, the application cannot be the only learning tool and needs to be combined with other methods to fully master vocabulary.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються технології електронного та онлайн-навчання і їхня сучасна модифікація - мобільне навчання (M-Learning). Доведено, що ця технологія має значні переваги та дозволяє студентам використовувати мобільні гаджети для роботи з навчальними додатками, забезпечуючи доступність та індивідуалізацію навчання. Виявлено, що популярний додаток Quizlet, що базується на «системі Лейтнера», сприяє ефективному засвоєнню лексики через використання флеш-карток і різноманітних ігрових режимів. Дослідження показують, що використання Quizlet підвищує мотивацію студентів і покращує їхні результати. Однак, через свої обмеження, додаток не може бути єдиним інструментом навчання і потребує поєднання з іншими методами для повного засвоєння лексики.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherInternational Scientific Unityuk_UA
dc.subjectтехнологія мобільного навчанняuk_UA
dc.subjectвивчення лексикиuk_UA
dc.subjectгейміфікація освітнього процесуuk_UA
dc.subjectmobile learning technologyuk_UA
dc.subjectvocabulary learninguk_UA
dc.subjectgamification of the educational processuk_UA
dc.titleВикористання сервісу QUIZLET у навчанні студентів іноземної мовиuk_UA
dc.title.alternativeUsing the QUIZLET service in teaching students a foreign languageuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рідель_тези_5.pdf127,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.