Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12218
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрекотень, Олена Валентинівна-
dc.contributor.authorKrekoten, Olena Valentynivna-
dc.date.accessioned2024-08-19T10:23:07Z-
dc.date.available2024-08-19T10:23:07Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКрекотень О. Перспективи впровадження прийомів креативної драматизації в університетському курсі вивчення іноземної мови [Електронний ресурс] / О. Крекотень // SWorld Journal. – 2024. – Issue 23, Part 3. – Р. 69-74. – Режим доступу : https://doi.org/10.30888/2663-5712.2024-23-00-046. – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12218-
dc.descriptionThe paper is aimed at the determining of effective methods of creative dramatization in foreign language teaching at universities as well as analyzing of scientific literature concerning the problem. The modern drama approaches to updating the foreign languages in a non-linguistic university have been determined. The purpose of the paper has been to highlight the creative drama techniques for successful use by teachers of higher educational institutions. The concept of the notion "dramatization" has been determined. Analysis and synthesis were determined as theoretical methods, as well as such empirical methods as: observation and comparison have been used to implement tasks. The information has been structured and presented in Table 1. The necessity of implementing dramatization techniques in non-linguistic universities has been proven.uk_UA
dc.description.abstractСтаття націлена на визначення ефективних прийомів креативної драматизації у викладанні іноземної мови в університеті та аналіз основної з проблеми. Визначено напрямки сучасного підходу до оновлення курсу іноземної мови в нелінгвістичному університеті.. Метою статті стало обґрунтування перспектив використання креативної драматизації та виокремлення їх перспективних технік для успішного використання викладачами вищих навчальних закладів. Визначена актуальність дослідження, поняття «драматизація». Для реалізації завдань використовувались як емпіричні методи: спостереження та порівняння, так і теоретичні: синтез та аналіз. Інформація структурована та представлена у таблиці 1. Доведена доцільність впровадження технік драматизації в нелінгвістичних університетах.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectдраматизаціяuk_UA
dc.subjectневербальна навчальна діяльністьuk_UA
dc.subjectвивчення іноземної мовиuk_UA
dc.subjectdramatizationuk_UA
dc.subjectnon-verbal learning activityuk_UA
dc.subjectteaching foreign languagesuk_UA
dc.titleПерспективи впровадження прийомів креативної драматизації в університетському курсі вивчення іноземної мовиuk_UA
dc.title.alternativeSome perspectives for introducing elements of creative drama techniques into university foreign language coursesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.