Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13902
Назва: Маркетингові інновації українських банків в умовах цифровізації
Інші назви: Marketing innovations of Ukrainian banks in the context of digitalization
Автори: Шалигіна, Ірина Валеріївна
Шубін, Іван Сергійович
Shalyhina, Iryna
Shubin, Ivan
Ключові слова: банківська установа
цифровізація
банківський продукт
banking institution
digitalization
banking product
Дата публікації: 2024
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Шалигіна І. Маркетингові інновації українських банків в умовах цифровізації [Електронний ресурс] / І. Шалигіна, І. Шубін // Маркетинг та конкурентоспроможність соціально-економічних систем в умовах сталого розвитку : збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції. – Суми : СНАУ, 2024. – С. 305-307. – Режим доступу : URL:https://science.snau.edu.ua/. – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): Проведено дослідження маркетингових інновацій в українських банках в умовах цифровізації. Визначені переваги та економічний ефект для них при використанні все більш нових цифрових продуктів.
Опис: A study of marketing innovations in Ukrainian banks in the context of digitalization was conducted. The benefits and economic effect for them when using increasingly new digital products were determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13902
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Шалигіна_Шубін_8.pdf239,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.