Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1964
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовальова, Ольга Михайлівна-
dc.contributor.authorКовалёва, Ольга Михайловна-
dc.contributor.authorKovalyova, Olga Mykhajlovna-
dc.date.accessioned2014-12-26T08:46:13Z-
dc.date.available2014-12-26T08:46:13Z-
dc.date.issued2014-09-
dc.identifier.citationКовальова О. М. Теоретико-методологічні засади управління брендом, як складовою частиною капіталу підприємства [Електронний ресурс] / О. М. Ковальова // Технологии ХХІ века: Сборник тезисов по матеріалам 20й международной научной конференции (15-19 сентября 2014 г.) : У 3-х част. – Сумы : СНАУ, 2014. - Ч. 2. – C.6-7.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1964-
dc.descriptionІn the article the considered essence of brand as to part of non-material assets, which enters in the complement of capital of enterprise, going is certain near the estimation of cost of brand.uk_UK
dc.description.abstractВ статті розглянута сутність бренду як частини нематеріальних активів, що входить до складу капіталу підприємства, визначені підходи до оцінки вартості бренду. В статье рассмотренная сущность бренда как части нематериальных активов, которая входит в состав капитала предприятия, определены подходы к оценке стоимости бренда.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСумський національний аграрний університетuk_UK
dc.subjectкапітал підприємстваuk_UK
dc.subjectнематеріальні активиuk_UK
dc.subjectбрендuk_UK
dc.subjectінтелектуальна власністьuk_UK
dc.subjectкапитал предприятияuk_UK
dc.subjectнематериальные активыuk_UK
dc.subjectбрендuk_UK
dc.subjectинтеллектуальная собственностьuk_UK
dc.subjectcapital of enterpriseuk_UK
dc.subjectnon-material assetsuk_UK
dc.subjectbranduk_UK
dc.subjectintellectual propertyuk_UK
dc.titleТеоретико-методологічні засади управління брендом, як складовою частиною капіталу підприємстваuk_UK
dc.title.alternativeТеоретико-методологические принципы управления брендом, как составной частью капитала предприятияuk_UK
dc.title.alternativeTheoretical and methodological principles of management by a brand, as component part of capital of enterpriseuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тезиАлушта2014_Ковальова.PDF82,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.