Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2589
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДудко, Надія Іванівна-
dc.contributor.authorТкаль, Ярміла Сергіївна-
dc.contributor.authorДудко, Надежда Ивановна-
dc.contributor.authorТкаль, Ярмила Сергеевна-
dc.contributor.authorDudko, Nadija Iv.-
dc.contributor.authorTkal’, Yarmila S.-
dc.date.accessioned2015-06-23T08:52:42Z-
dc.date.available2015-06-23T08:52:42Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationТкаль Я. С. Планування маркетингу як стратегічна орієнтація сучасних підприємств [Електронний ресурс] / Я. С. Ткаль, Н. І. Дудко // Матеріали ІІІ Науково-практичної Інтернет-конференції (23-28 травня 2014 р., м. Львів). – Львів, 2014. – С. 163-165.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2589-
dc.descriptionMarketing planning in modern business is based on the principles of comprehensiveness, consistency, limited resources, variance, optimum coordination, agility, adaptability, and determine certain terms of the plan.uk_UK
dc.description.abstractМаркетингове планування в сучасному підприємництві ґрунтується на принципах комплексності, системності, обмеженості ресурсів, варіантності, оптимальності, узгодженості, динамічності, адаптивності та повинне передбачати визначені строки виконання плану. Маркетинговое планирование в современном предпринимательстве основывается на принципах комплексности, системности, ограниченности ресурсов, вариантности, оптимальности, согласованности, динамичности, адаптивности и должно предусматривать определенные сроки выполнения плана.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectплануванняuk_UK
dc.subjectстратегіяuk_UK
dc.subjectпідприємствоuk_UK
dc.subjectорієнтаціяuk_UK
dc.subjectпланированиеuk_UK
dc.subjectстратегияuk_UK
dc.subjectпредприятиеuk_UK
dc.subjectориентацияuk_UK
dc.subjectplanninguk_UK
dc.subjectstrategyuk_UK
dc.subjectenterpriseuk_UK
dc.subjectorientationuk_UK
dc.titleПланування маркетингу як стратегічна орієнтація сучасних підприємствuk_UK
dc.title.alternativeПланирование маркетинга как стратегическая ориентация современных предприятийuk_UK
dc.title.alternativeMarketing planning as a strategic orientation of modern enterprisesuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ткаль Я.С..pdf347,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.