Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2791
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шелудченко, Володимир Віталійович | - |
dc.contributor.author | Шелудченко, Владимир Витальевич | - |
dc.contributor.author | Sheludchenko, Vladimir Vitalievich | - |
dc.date.accessioned | 2015-09-15T10:18:18Z | - |
dc.date.available | 2015-09-15T10:18:18Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Шелудченко В. В. Універсальна математична модель пневматичного гальмівного приводу самохідних машин [Електронний ресурс] / В. В. Шелудченко // Вісник НТУ "ХПІ". - Сер. "Автомобіле- та тракторобудування". - Х. : НТУ "ХПІ", 2015. - № 8 (1117). - С. 152-158. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2791 | - |
dc.description | В работе приведена универсальная математическая модель пневматического тормозного привода, использование которой за счет автоматизации процесса исследования, позволяет существенно снизить затраты времени и средств на проектирования тормозных систем как для двухосных, так и трехосных самоходных машин (колесные тракторы, грузовые автомобили и т.д.). Приведенная математическая модель составлена по методу Метлюк М.Ф. и состоит из двух блоков уравнений. Первый блок уравнений описывает наполнения и опорожнения емкостей пневматического тормозного привода при наличии в контуре только одной оси. Второй блок уравнений составлен с учетом наличия в контуре двух осей. | uk_UK |
dc.description.abstract | В роботі наведена універсальна математична модель пневматичного гальмівного приводу, використання якої за рахунок автоматизації процесу дослідження, дозволяє суттєво знизити витрати часу та коштів на проектування гальмівних систем як для двохвісних, так і трьохвісних самохідних машин (колісні трактори, вантажні автомобілі і т.д.). Наведена математична модель складена за методом Метлюка М.Ф. та складається з двох блоків рівнянь. Перший блок рівнянь описує наповнення та спорожнення ємкостей пневматичного гальмівного приводу при наявності у контурі лише однієї вісі. Другий блок рівнянь складено з урахуванням наявності у контурі двох осей. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут" | uk_UK |
dc.subject | самохідна машина | uk_UK |
dc.subject | гальмівна система | uk_UK |
dc.subject | пневматичний гальмівний привод | uk_UK |
dc.subject | самоходная машина | uk_UK |
dc.subject | тормозная система | uk_UK |
dc.subject | пневматический тормозной привод | uk_UK |
dc.subject | self-propelled machine | uk_UK |
dc.subject | brake system | uk_UK |
dc.subject | pneumatic brake actuator | uk_UK |
dc.title | Універсальна математична модель пневматичного гальмівного приводу самохідних машин | uk_UK |
dc.title.alternative | Универсальная математическая модель пневматического привода самоходных машин. | uk_UK |
dc.title.alternative | Universal mathematical model of a pneumatic self-propelled machines | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Шелудченко В.В. Універсальна математична модель.pdf | 545,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.