Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2791
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШелудченко, Володимир Віталійович-
dc.contributor.authorШелудченко, Владимир Витальевич-
dc.contributor.authorSheludchenko, Vladimir Vitalievich-
dc.date.accessioned2015-09-15T10:18:18Z-
dc.date.available2015-09-15T10:18:18Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationШелудченко В. В. Універсальна математична модель пневматичного гальмівного приводу самохідних машин [Електронний ресурс] / В. В. Шелудченко // Вісник НТУ "ХПІ". - Сер. "Автомобіле- та тракторобудування". - Х. : НТУ "ХПІ", 2015. - № 8 (1117). - С. 152-158.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2791-
dc.descriptionВ работе приведена универсальная математическая модель пневматического тормозного привода, использование которой за счет автоматизации процесса исследования, позволяет существенно снизить затраты времени и средств на проектирования тормозных систем как для двухосных, так и трехосных самоходных машин (колесные тракторы, грузовые автомобили и т.д.). Приведенная математическая модель составлена по методу Метлюк М.Ф. и состоит из двух блоков уравнений. Первый блок уравнений описывает наполнения и опорожнения емкостей пневматического тормозного привода при наличии в контуре только одной оси. Второй блок уравнений составлен с учетом наличия в контуре двух осей.uk_UK
dc.description.abstractВ роботі наведена універсальна математична модель пневматичного гальмівного приводу, використання якої за рахунок автоматизації процесу дослідження, дозволяє суттєво знизити витрати часу та коштів на проектування гальмівних систем як для двохвісних, так і трьохвісних самохідних машин (колісні трактори, вантажні автомобілі і т.д.). Наведена математична модель складена за методом Метлюка М.Ф. та складається з двох блоків рівнянь. Перший блок рівнянь описує наповнення та спорожнення ємкостей пневматичного гальмівного приводу при наявності у контурі лише однієї вісі. Другий блок рівнянь складено з урахуванням наявності у контурі двох осей.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk_UK
dc.subjectсамохідна машинаuk_UK
dc.subjectгальмівна системаuk_UK
dc.subjectпневматичний гальмівний приводuk_UK
dc.subjectсамоходная машинаuk_UK
dc.subjectтормозная системаuk_UK
dc.subjectпневматический тормозной приводuk_UK
dc.subjectself-propelled machineuk_UK
dc.subjectbrake systemuk_UK
dc.subjectpneumatic brake actuatoruk_UK
dc.titleУніверсальна математична модель пневматичного гальмівного приводу самохідних машинuk_UK
dc.title.alternativeУниверсальная математическая модель пневматического привода самоходных машин.uk_UK
dc.title.alternativeUniversal mathematical model of a pneumatic self-propelled machinesuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шелудченко В.В. Універсальна математична модель.pdf545,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.