Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3172
Назва: Теоретичні основи формування бренда
Інші назви: Теоретические основы формирования бренда.
Theoretical Foundations of brand
Автори: Блюмська-Данько, К. В.
Прокопенко, К. Г.
Блюмська-Данько, К. В.
Прокопенко, К. Г.
Bliumska-Danko, K. V.
Prokopenko, C. G.
Ключові слова: сутність бренду
алгоритм впровадження бренду
помилки впровадження бренду
сущность бренда
алгоритм внедрения бренда
ошибки внедрения бренда
brand essence
brand algorithm implementation
error of introduce brand
Дата публікації: 2015
Видавництво: Сумський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Блюмська-Данько К. В. Теоретичні основи формування бренда [Електронний ресурс] / К. В. Блюмська-Данько, К. Г. Прокопенко // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. - Сер. "Економіка і менеджмент" / Сумський національний аграрний університет. - Суми : СНАУ, 2015. - Вип. 5 (64). - С. 86-88.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто економічні підстави впровадження брендингу. Визначено алгоритм впровадження бренду. Зазначені основні помилки, що виникають при впровадженні бренду, та наведені наслідки цих помилок. Рассмотрены экономические основания внедрения брендинга. Определен алгоритм внедрения бренда. Указаны основные ошибки, возникающие при внедрении бренда, и приведены последствия этих ошибок.
Опис: The economic grounds implementation branding. Defined algorithm implementation brand. These basic errors arising in the implementation of the brand, and are the consequences of these errors.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3172
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Блюмська-Данько К.В. Теоретичні основи формування бренда.PDF742,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.