Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3487
Назва: | Період структурно-організаційних змін у процесі забезпечення якості вищої освіти |
Інші назви: | Период структурно-организационных изменений в процессе обеспечения качества высшего образования The Period of Structural and Organizational Changes in the Process of Higher Education Quality Assurance |
Автори: | Білокопитов, В. І. Белокопытов, В. И. Bilokopytov, V. I. |
Ключові слова: | якість вищої освіти вищий навчальний заклад студентство качество высшего образования высшее учебное заведение студенчество quality of higher education higher education institution students |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка |
Бібліографічний опис: | Білокопитов В. І. Період структурно-організаційних змін у процесі забезпечення якості вищої освіти [Електронний ресурс] / В. І. Білокопитов // Матеріали ІІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. «Інноваційний розвиток вищої освіти : глобальний та національний виміри змін» (6-7 квітня 2016 р.). - Суми : – СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016. – С. 202–204. |
Короткий огляд (реферат): | 80–90-ті роки ХХ ст. (до підписання Болонської декларації) виокремились у перший етап розвитку процесу забезпечення якості вищої освіти, який носив підготовчо-експериментальний характер. Об’єднання зусиль урядів, вищих навчальних закладів, представників студентства, бізнесових структур створили умови для другого етапу – інтеграції зусиль суб’єктів процесу забезпечення якості вищої освіти. Початком третього етапу процесу забезпечення якості вищої освіти став саміт міністрів вищої освіти у Празі (2001 р.), де розглядався структурно-організаційний вимір забезпечення якості вищої освіти (впровадження Європейської кредитно-трансферної системи, заохочення мобільності студентів, викладачів, тощо). 80-90-е годы ХХ в. (до подписания Болонской декларации) выделились в первый этап развития процесса обеспечения качества высшего образования, который носил подготовительно-экспериментальный характер. Объединение усилий правительств, высших учебных заведений, представителей студенчества, бизнес-структур создали условия для второго этапа – интеграции усилий субъектов процесса обеспечения качества высшего образования. Началом третьего этапа процесса обеспечения качества высшего образования стал саммит министров высшего образования в Праге (2001 г.), где рассматривалось структурно-организационное измерение качества высшего образования (внедрение Европейской кредитно-трансферной системы, поощрение мобильности студентов, преподавателей и т.д). |
Опис: | The first stage of the quality assurance process in 80-90s of the twentieth century (before signing the Bologna Declaration) was the preparatory and experimental stage. Combining the efforts of governments, higher education institutions, student representatives, businesses created the conditions for the second stage - the participants’ integration efforts of quality assurance process. The summit of Ministers of Higher Education in Prague (2001) was the beginning of the third stage in the quality assurance process. It was the stage of the structural and organizational dimension of quality assurance (introduction of the European Credit Transfer System, mobility encouraging of students and teachers, etc.). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3487 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
тези 2.pdf | 119,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.