Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3566
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПроценко, І. І.-
dc.contributor.authorПроценко, И. И.-
dc.contributor.authorProtsenko, I. I.-
dc.date.accessioned2016-07-05T09:18:48Z-
dc.date.available2016-07-05T09:18:48Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПроценко І. І. Імідж вузу як складова системи освіти [Електронний ресурс] / І. І. Проценко // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології / ред. А. А. Сбруєва. – Суми : ДПУ ім. А.С. Макаренка, 2015. – № 9 (52). – С. 247–255.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3566-
dc.descriptionThe article reveals the essence of the concepts of "image" and "the image of the University." It was found that the image - an integral part of any organization, directing its actions to create a favorable image in the market economy to establish a harmonious relationship with the public. Analyzed the main components of the structure of the higher education institution's image: the image of educational services; image of the consumers of educational services; the internal image of the organization. It was found that the effective image of institution of higher education need not only to strengthen the position on the local market of educational services, but in general, the level of educational development in the region and in the country.uk_UK
dc.description.abstractУ статті з’ясовано сутність понять "імідж" та "імідж університету". Виявлено, що імідж – невід'ємна частина будь-якої організації, що направляє свої дії на формування сприятливого образу в умовах ринкової економіки для встановлення гармонійних відносин з громадськістю. Проаналізовано основні складові структури іміджу вищого навчального закладу: імідж освітньої послуги; імідж споживачів освітніх послуг; внутрішній імідж організації тощо. З’ясовано, що для ефективного іміджу вищого навчального закладу потрібні не тільки посилення позицій на локальному ринку освітніх послуг, але і в цілому рівень розвитку освіти в регіоні та в країні. В статье раскрыта сущность понятий "имидж" и "имидж университета". Выявлено, что имидж – неотъемлемая часть любой организации, направляющей свои действия на формирование благоприятного образа в условиях рыночной экономики для установления гармоничных отношений с общественностью. Проанализированы основные составляющие структуры имиджа высшего учебного заведения: имидж образовательной услуги; имидж потребителей образовательных услуг; внутренний имидж организации. Выяснено, что для эффективного имиджа высшего учебного заведения нужны не только на усиление позиций на локальном рынке образовательных услуг, но и в целом уровень развития образования в регионе и в стране.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherДПУ імені А.С. Макаренкаuk_UK
dc.subjectіміджuk_UK
dc.subjectімідж університетуuk_UK
dc.subjectформування сприятливого образуuk_UK
dc.subjectимиджuk_UK
dc.subjectимидж университетаuk_UK
dc.subjectформирование благоприятного образаuk_UK
dc.subjectimageuk_UK
dc.subjectUniversity imageuk_UK
dc.subjectthe formation of a favorable imageuk_UK
dc.titleІмідж вузу як складова системи освітиuk_UK
dc.title.alternativeИмидж вуза как составляющая системы образованияuk_UK
dc.title.alternativeThe image of the university as part of the education systemuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проценко І. І. Імідж вузу.pdf194,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.