Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3567
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПроценко, І. І.-
dc.contributor.authorПроценко, И.И.-
dc.contributor.authorProtsenko, І. I.-
dc.date.accessioned2016-07-05T10:55:33Z-
dc.date.available2016-07-05T10:55:33Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПроценко І. І. Аналіз результатів експериментального дослідження формування професійно-творчих діалогових умінь студентів гуманітарних дисциплін у процесі евристичної діалогової взаємодії [Електронний ресурс] / І.І. Проценко // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології / ред. А. А. Сбруєва. – Суми : ДПУ ім. А.С. Макаренка, 2016. – №4(57). – С. 220–230.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3567-
dc.descriptionThe article analyzes the results of the implementation process in Bulk didactic model of professional and creative dialogue skills. The positive dynamics of our previously defined professional creative skills - intellectual, structural, organizational, regulatory and dialogically-heuristic that students mastered during heuristic dialogue interaction that positively influenced the quality of future teachers created creative educational products. It has been found that an important didactic condition in the management of heuristic activity of students is organizing subject-subject interaction heuristic dialogue to interact personally meaningful activity relationship of parity during training, relations based on semantic personal items.uk_UK
dc.description.abstractУ статті проаналізовано результати впровадження у навальний процес дидактичної моделі формування професійно-творчих діалогових умінь. Виявлена позитивна динаміка раніше визначених нами професійно-творчих умінь – інтелектуальних, конструктивних, організаторсько-регулятивних та діалогічно-евристичних, якими студенти оволодівали під час евристичної діалогової взаємодії, що позитивно вплинули на якість створених майбутніми вчителями творчих освітніх продуктів. З’ясовано, що важливою дидактичною умовою в управлінні евристичною діяльністю студентів є організація суб’єкт-суб’єктної взаємодії за евристичної діалогової взаємодії до особистісно значимої діяльності, паритетних стосунків суб’єктів під час навчання, взаємовідносин на основі смислових особистісних позицій. В статье проанализированы результаты внедрения в учебный процесс дидактической модели формирования профессионально-творческих диалоговых умений. Выявлена положительная динамика ранее определенных нами профессионально-творческих умений – интеллектуальных, конструктивных, организаторско-регулятивных и диалогично-эвристических, которыми студенты овладевали во время эвристической диалоговой взаимодействия, что положительно повлияли на качество созданных будущими учителями творческих образовательных продуктов. Выяснено, что важной дидактической условием в управлении эвристической деятельностью студентов является организация субъект-субъектного взаимодействия по эвристической диалоговой взаимодействия к личностно значимой деятельности, паритетных отношений субъектов во время учебы, взаимоотношений на основе смысловых личностных позиций.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherДПУ ім. А.С. Макаренкаuk_UK
dc.subjectпрофесійно-творчі діалогові умінняuk_UK
dc.subjectевристична діалогова взаємодіяuk_UK
dc.subjectтворчий освітній продуктuk_UK
dc.subjectпрофессионально-творческие диалоговые уменияuk_UK
dc.subjectэвристическое диалоговое взаимодействиеuk_UK
dc.subjectтворческий образовательный продуктuk_UK
dc.subjectvocational dialog creative abilitiesuk_UK
dc.subjectheuristic dialog interactionuk_UK
dc.subjectcreative educational productuk_UK
dc.titleАналіз результатів експериментального дослідження формування професійно-творчих діалогових умінь студентів гуманітарних дисциплін у процесі евристичної діалогової взаємодіїuk_UK
dc.title.alternativeАнализ результатов экспериментального исследования формирования профессионально-творческих диалоговых умений студентов гуманитарных дисциплин в процессе эвристической диалогового взаимодействияuk_UK
dc.title.alternativeAnalysis of the pilot study the formation of professional and creative dialogue skills of students in the humanities heuristic dialogue interactionuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проценко І. І.Аналіз результатів експериментального.pdf290,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.