Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3602
Назва: Сучасні шляхи удосконалення маркетингової товарної політики
Інші назви: Современные пути усовершенствования маркетинговой товарной политики
Modern ways to improve marketing commodity policy
Автори: Селезень, Олена Миколаївна
Селезень, Елена Николаевна
Selezen, Elena Nikolaevna
Ключові слова: продукція
менеджмент продуктового портфеля
виручка
продукция
менеджмент продуктового портфеля
выручка
рroducts
рroduct рortfolio мanagement
revenue
Дата публікації: 2016
Видавництво: НО Перспектива
Бібліографічний опис: Селезень О. М. Cучасні шляхи удосконалення маркетингової товарної політики [Електронний ресурс] / О. М. Селезень // Матеріали Міжнародної наук.- практ. конф."Сучасні шляхи стабілізації економічного стану країни" (1-2 квітня). – Дніпропетровськ : НО Перспектива, 2016. – С.62.
Короткий огляд (реферат): В статті за допомогою менеджменту продуктового портфеля оцінюються ринкові стратегічні позиції продукції, виробництво і реалізація якої вже відбувається. В статье при помощи менеджмента продуктового портфеля оцениваются рыночные стратегические позиции продукции, производство и реализация которой уже произошли.
Опис: In the article by means of the management of the product portfolio are estimated market strategic position of products whose production and sale has taken place.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3602
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Селезень О. М. Сучасні шляхи.pdf174,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.