Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3724
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пугач, В. І. | - |
dc.contributor.author | Пугач, В. И. | - |
dc.contributor.author | Pugach, V. I. | - |
dc.date.accessioned | 2016-07-25T11:17:37Z | - |
dc.date.available | 2016-07-25T11:17:37Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Пугач В. І. Щодо активізації вивчення вищої математики студентами агрономічних спеціальностей [Електронний ресурс] / В. І. Пугач // Системний підхід у професійній підготовці фахівців галузевих напрямків : зб. тез за матеріалами всеукраїнської наук.- практ. інтернет-конф. з проблем вищої освіти і науки (дистанційна форма), ( м.Полтава, 16 березня 2016 р.). - Полтава : ПДАА, 2016. - Вип. 1. - Т1. - С. 41. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3724 | - |
dc.description | The thesis refers to the fact that for students of agronomic specialties need to create a positive learning motivation, to have a thirst for learning as in the classroom and in extracurricular time, increased interest in new knowledge, a desire to learn how to work independently. Describes several instructional techniques that can be used for stimulation of educational activity of students. | uk_UK |
dc.description.abstract | В тезах йде мова про те, що для студентів агрономічних спеціальностей потрібно створити таку позитивну мотивацію навчання, щоб у них з’явився потяг до навчання як в аудиторії, так і в позааудиторний час, зріс інтерес до пізнання нового, з’явилося бажання навчитися працювати самостійно. Описано кілька методичних прийомів, які можна застосувати для стимуляції навчальної діяльності студентів. В тезисах идет речь о том, что для студентов агрономических специальностей нужно создать такую положительную мотивацию обучения, чтобы у них появилась тяга к обучению как в аудитории, так и во внеаудиторное время, возрос интерес к познанию нового, появилось желание научиться работать самостоятельно. Описано несколько методических приемов, которые можно применить для стимуляции учебной деятельности студентов. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | ПДАА | uk_UK |
dc.subject | вища математика | uk_UK |
dc.subject | студенти агрономічних спеціальностей | uk_UK |
dc.subject | прийоми навчання | uk_UK |
dc.subject | высшая математика | uk_UK |
dc.subject | студенты агрономических специальностей | uk_UK |
dc.subject | приемы обучения | uk_UK |
dc.subject | higher mathematics | uk_UK |
dc.subject | the students of agronomy | uk_UK |
dc.subject | methods of teaching | uk_UK |
dc.title | Щодо активізації вивчення вищої математики студентами агрономічних спеціальностей | uk_UK |
dc.title.alternative | Об активизации изучения высшей математики студентами агрономических специальностей | uk_UK |
dc.title.alternative | The revitalization of the study of higher mathematics for students of agronomic specialties | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Пугач В. І.Щодо активізації вивчення.pdf | 220,11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.