Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3841
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБаталова, А. Б.-
dc.contributor.authorБаталова, А. Б.-
dc.contributor.authorBatalova, A. B.-
dc.date.accessioned2016-08-12T11:15:12Z-
dc.date.available2016-08-12T11:15:12Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБаталова А. Б. Формування мотивації навчання на прикладі вивчення диференціальних рівнянь [Електронний ресурс] /А. Б. Баталова // Всеукр. наук.- практ. інтернет – конф. з проблем вищої освіти і науки (дистанційна форма) (м. Полтава, 16 березня 2016 р.) / Системний підхід у професійній підготовці фахівців галузевих напрямків : збірник тез. - Полтава : Полтавська державна аграрна академія, 2016. - С. 6-8.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3841-
dc.descriptionFeaturing the possibility of applying differential equations in various fields of science and technology, we can ensure a stronger motivation of the educational process and significantly affect the absorption of the students in this section of higher mathematics.uk_UK
dc.description.abstractПоказуючи можливості застосування диференціальних рівнянь в різних сферах науки та техніки, можна забезпечити посилення мотивації навчального процесу та істотно вплинути на засвоєння студентами даного розділу вищої математики. Показывая возможности применения дифференциальных уравнений в различных сферах науки и техники, можно обеспечить усиление мотивации учебного процесса и существенно повлиять на усвоение студентами данного раздела высшей математики.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherПолтавська державна аграрна академіяuk_UK
dc.subjectдиференціальні рівнянняuk_UK
dc.subjectматематична модельuk_UK
dc.subjectприродні явищаuk_UK
dc.subjectдифференциальные уравненияuk_UK
dc.subjectматематическая модельuk_UK
dc.subjectприродные явленияuk_UK
dc.subjectdifferential equationsuk_UK
dc.subjectmathematical modeluk_UK
dc.subjectnatural phenomenauk_UK
dc.titleФормування мотивації навчання на прикладі вивчення диференціальних рівняньuk_UK
dc.title.alternativeФормирование мотивации обучения на примере изучения дифференциальных уравненийuk_UK
dc.title.alternativeFormation of motivation of learning from the study of differential equationsuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Баталова А.Б Формування мотивації навчання.pdf431,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.