Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3910
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолченко, Наталія Василівна-
dc.contributor.authorВолченко, Наталья Васильевна-
dc.contributor.authorVolchenko, Nataliia Vasylivna-
dc.date.accessioned2016-10-31T07:57:37Z-
dc.date.available2016-10-31T07:57:37Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationВолченко Н. В. Міжнародний маркетинг у функціонуванні аграрних підприємств-інертних учасників ЗЕД [Електронний ресурс] / Н. В. Волченко // Міжнародний маркетинг : проблеми і перспективи розвитку в Україні : матер. Міжнар. наук.- практ. конф., (м. Київ, 12 листопада 2015 р.). – К. : Інститут міжнародних відносин Київського національного університету ім. Т. Шевченка, 2015. – С. 9-11.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3910-
dc.descriptionThe report is devoted to the usage of international marketing provisions in foreign trade. In the course of the research carried out distribution of foreign trade participants into two categories: active and inert participants in international trade. The results suggest the current efficiency of the company by reducing costs and increasing the reliability and stability of foreign trade.uk_UK
dc.description.abstractДоповідь присвячено питанням використання положень міжнародного маркетингу у зовнішньоторговельній діяльності. В процесі проведених досліджень здійснено розподіл учасників зовнішньоторговельної діяльності на дві категорії: активні та інертні учасники міжнародної торгівлі. Результати дозволяють говорити про підвищення ефективності поточної діяльності підприємства за рахунок зниження витрат та підвищення рівня надійності і стабільності зовнішньоекономічної діяльності.Доклад посвящен вопросам использования положений международного маркетинга во внешнеторговой деятельности. В процессе проведенных исследований осуществлено распределение участников внешнеторговой деятельности на две категории: активные и инертные участники международной торговли. Результаты позволяют говорить о повышении эффективности деятельности предприятия за счет снижения затрат и повышения уровня надежности и стабильности внешнеэкономической деятельности.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherІнститут міжнародних відносин Київського національного університету ім. Т. Шевченкаuk_UK
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьuk_UK
dc.subjectінертний учасник ЗЕДuk_UK
dc.subjectактивний учасник ЗЕДuk_UK
dc.subjectвнешнеэкономическая деятельностьuk_UK
dc.subjectинертный участник ВЭДuk_UK
dc.subjectактивный участник ВЭДuk_UK
dc.subjectforeign trade activityuk_UK
dc.subjectinert participant of foreign tradeuk_UK
dc.subjectactive participant of foreign tradeuk_UK
dc.titleМіжнародний маркетинг у функціонуванні аграрних підприємств-інертних учасників ЗЕДuk_UK
dc.title.alternativeМеждународный маркетинг в функционировании аграрных предприятий-инертных участников ВЭДuk_UK
dc.title.alternativeInternational marketing of the agricultural enterprises inert participants of foreign tradeuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Волченко Н. В. Міжнародний маркетинг.PDF198,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.