Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3990
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хурсенко, Светлана Николаевна | - |
dc.contributor.author | Хурсенко, Світлана Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Khursenko, Svetlana Nikolaevnа | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-07T08:38:47Z | - |
dc.date.available | 2016-12-07T08:38:47Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Хурсенко С. Н. Формирование стойкого интереса к физике у студентов нефизических специальностей [Электронный ресурс] / С. Н. Хурсенко // Мат. наук.- практ. конф. викл., аспір. та студ. Сумського НАУ, (м. Суми, 20-21 квітня 2016 р.). - Суми : СНАУ, 2016. - Т. ІІІ. - С. 12. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/3990 | - |
dc.description | It is shown that all the teaching of general physics course for students of non-physical disciplines, particularly of natural areas should be professionally-oriented. The necessity of the organization of classroom teaching of physics in such a way that students nonphysical specialties in early learning can understand where and how to use physical knowledge in their future profession. | uk_UK |
dc.description.abstract | Показано, что все преподавание курса общей физики студентам нефизических специальностей, особенно естественного направления, должно быть профессионально-ориентированным. Рассмотрена необходимость организации аудиторных занятий по физике таким образом, чтобы студенты нефизических специальностей уже в начале обучения могли осознать, где и как используются физические знания в их будущей профессии. Показано, що все викладання курсу загальної фізики студентам нефізичних спеціальностей, особливо природничого спрямування, має бути професійно-орієнтованим. Розглянуто необхідність організації аудиторних занять з фізики таким чином, щоб студенти нефізичних спеціальностей вже на початку навчання могли усвідомити, де і як використовуються фізичні знання в їх майбутній професії. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | СНАУ | uk_UK |
dc.subject | физика | uk_UK |
dc.subject | формирование интереса | uk_UK |
dc.subject | нефизические специальности | uk_UK |
dc.subject | фізика | uk_UK |
dc.subject | формування інтересу | uk_UK |
dc.subject | нефізичні спеціальності | uk_UK |
dc.subject | physics | uk_UK |
dc.subject | the formation of interest | uk_UK |
dc.subject | nonphysical specialties | uk_UK |
dc.title | Формирование стойкого интереса к физике у студентов нефизических специальностей | uk_UK |
dc.title.alternative | Формування стійкого інтересу до фізики у студентів нефізичних спеціальностей | uk_UK |
dc.title.alternative | Formation of a stable interest in physics among students nonphysical specialties | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Хурсенко С. Н. Формирование стойкого интереса к физике.pdf | 163,33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.