Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4230
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorTkachenko, Olena Borysivna-
dc.contributor.authorТкаченко, Олена Борисівна-
dc.contributor.authorТкаченко, Елена Борисовна-
dc.date.accessioned2017-02-14T07:07:01Z-
dc.date.available2017-02-14T07:07:01Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationTkachenko O. B. Evaluation of the USA Teachers’ Pedagogical Activity by Students [Electronic resource] / O. B. Tkachenko // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, III (20), 2015. - Issue 40. – P. 14–16.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4230-
dc.descriptionВ статье приведена информация об особенностях оценивания педагогической деятельности преподавателей США студентами. На этой основе определена сущность понятия «оценка педагогического состава» и главные типы оценивания. В данной статье рассматриваются цели и процедура оценивания педагогической деятельности студентами. Во время исследования сделан вывод о том, что метод оценивания педагогической деятельности преподавателей, который базируется на оценивание студентов, является наиболее популярным в США.uk_UK
dc.description.abstractThe article highlights some information about the specialties of evaluation of the USA higher school teachers’ pedagogical activity by students. On this bases, the essence of the concept "evaluation of a teaching staff” and its types are defined. The main approaches, principles and methodology concerning evaluation of pedagogical workers’ activity are defined. The purpose and procedure of evaluation of teachers’ pedagogical activity by students in higher educational establishment of the USA are viewed. During the study it was concluded, that the most popular method of evaluation of higher school teacher’s pedagogical activity in the USA is the method which is based on students’ questionnaire. У статті подано інформацію про особливості оцінювання педагогічної діяльності викладачів США студентами. На цій основі визначено сутність поняття «оцінка педагогічного складу викладачів» та визначено головні типи оцінювання. У даній статті розглядаються цілі та процедура оцінювання педагогічної діяльності викладачів студентами. Наприкінці дослідження зроблено висновок про те, що метод оцінювання педагогічної діяльності викладачів, який базується на оцінюванні студентів, є найбільш поширеними в США.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectstudentsuk_UK
dc.subjectpedagogical activityuk_UK
dc.subjectquestionnaireuk_UK
dc.subjectстудентиuk_UK
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk_UK
dc.subjectанкетаuk_UK
dc.subjectстудентыuk_UK
dc.subjectпедагогическая деятельностьuk_UK
dc.subjectанкетаuk_UK
dc.titleEvaluation of the USA Teachers’ Pedagogical Activity by Studentsuk_UK
dc.title.alternativeОцінювання педагогічної діяльності викладачів США студентамиuk_UK
dc.title.alternativeОценивание педагогической деятельности преподавателей США студентамиuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkachenko O.B.Evaluation of the USA .pdf265,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.