Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4245
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлєцова, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorКлецова, Наталья Владимировна-
dc.contributor.authorKlietsova, Nataliia Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2017-02-14T13:40:03Z-
dc.date.available2017-02-14T13:40:03Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКлєцова Н. В. Основні підходи орієнтованості найманих працівників підприємства на споживачів [Електронний ресурс] / Н. В. Клєцова // Актуальні проблеми та перспективи розвитку економіки в умовах глобальної нестабільності: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, (м. Кременчук, 10-12 грудня 2015 р.). – Кременчук : КНУ, 2015. – С. 217-218.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4245-
dc.descriptionThe article is devoted to a proper study on the main approaches oriented employees on consumers. It’s determined that in all times employee’s orientation on consumers of goods and services was considered to be one of the priorities as to the enterprises’ development in different spheres. A phased scheme of customer and employee feedback in the field of agriculture is proposed.uk_UK
dc.description.abstractЗдійснено дослідження основних підходів орієнтованості найманих працівників підприємства на споживачів. Встановлено, що за будь-яких часів забезпечення орієнтованості найманих працівників на споживачів товарів та послуг виступає одним із пріоритетних завдань функціонування та розвитку підприємств різних галузей економіки. Запропоновано поетапну схему зворотнього зв’язку клієнта і працівника підприємства в галузі сільського господарства. Проведено исследование основных подходов ориентированности наемных работников предприятия на потребителей. Установлено, что во все времена обеспечение ориентированности наемных работников на потребителей товаров и услуг выступает одним из приоритетных задач функционирования и развития предприятий различных отраслей экономики. Предложена поэтапная схема обратной связи клиента и работника предприятия в области сельского хозяйства.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherКременчуцький національний університет імені Михайла Остроградськогоuk_UK
dc.subjectнайманий працівникuk_UK
dc.subjectроботодавецьuk_UK
dc.subjectспоживачuk_UK
dc.subjectнаемный работникuk_UK
dc.subjectработодательuk_UK
dc.subjectпотребительuk_UK
dc.subjectemployeeuk_UK
dc.subjectemployeruk_UK
dc.subjectconsumeruk_UK
dc.titleОсновні підходи орієнтованості найманих працівників підприємства на споживачівuk_UK
dc.title.alternativeОсновные подходы ориентированности наемных работников предприятия на потребителейuk_UK
dc.title.alternativeBasic approaches oriented employees on consumersuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Клєцова Н.В._16.pdf199,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.