Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4490
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБайдак, Людмила Іванівна-
dc.contributor.authorБайдак, Людмила Ивановна-
dc.contributor.authorBaidak, Lyudmyla Ivanivna-
dc.date.accessioned2017-03-24T10:03:19Z-
dc.date.available2017-03-24T10:03:19Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБайдак Л. І. Взаємопов’язане навчання видам мовленнєвої діяльності при викладанні іноземної мови у нелінгвістичному виші [Електронний ресурс] / Л. І. Байдак // Матеріали XXV міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії»,(м. Переяслав-Хмельницький, 2016 р.). – Переяслав-Хмельницький, 2016. - С. 250-256.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4490-
dc.descriptionThe expediency of combination of different speech activity types for achieving the goals of foreign language learning at non-linguistic higher educational establishment is substantiated in the article. As well as in real communication four speech activity types (listening, reading, writing, speaking) are combined, in the learning process also teaching any of them should be interrelated with others.uk_UK
dc.description.abstractУ статті обґрунтовується доцільність поєднання різних видів мовленнєвої діяльності для досягнення цілей навчання іноземній мові студентів нелінгвістичних вищих навчальних закладів. Як у реальному спілкуванні поєднуються чотири види мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, письмо, говоріння), так і в навчальному процесі навчання будь-якому із них повинно відбуватися у взаємодії з іншими. В статье обосновывается целесообразность сочетания разных видов речевой деятельности для достижения целей обучения иностранному языку студентов нелингвистических высших учебных заведений. Как в реальном общении сочетаются четыре вида речевой деятельности (аудирование, чтение, письмо, говорение), так и в учебном процессе обучение какому-либо из них должно происходить во взаимодействии с другими.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectмовленнєва діяльністьuk_UK
dc.subjectаудіюванняuk_UK
dc.subjectчитанняuk_UK
dc.subjectречевая деятельностьuk_UK
dc.subjectаудированиеuk_UK
dc.subjectчтениеuk_UK
dc.subjectspeech activityuk_UK
dc.subjectlisteninguk_UK
dc.subjectreadinguk_UK
dc.titleВзаємопов’язане навчання видам мовленнєвої діяльності при викладанні іноземної мови у нелінгвістичному вишіuk_UK
dc.title.alternativeВзаимосвязанное обучение видам речевой деятельности при преподавании иностранного языка в нелингвистическом вузеuk_UK
dc.title.alternativeInterrelated Training of Speech Activity Types in Teaching Foreign Language at Non-linguistic Higher Educational Establishmentuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.