Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4592
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМакаренко, Наталія Олексіївна-
dc.contributor.authorМакаренко, Наталия Алексеевна-
dc.contributor.authorMakarenko, Nataliya Oleksiivna-
dc.date.accessioned2017-05-19T11:18:42Z-
dc.date.available2017-05-19T11:18:42Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМакаренко Н. О. Соціальна відповідальність маркетингу як чинник сталого розвитку [Електронний ресурс] / Н. О. Макаренко // Актуальні проблеми сучасного економіко-гуманітарного дискурсу в Україні : матеріали I Міжнар. наук.-практ. Інтернет - конференції, (м. Кривий Ріг, 28 квітня 2017 р.). - Кривий ріг : ДонНУЕТ, 2017. - С. 241-244.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4592-
dc.descriptionIn theses determined that socially responsible marketing is a marketing principle according to which the company must make decisions based marketing consumer desires and requirements of the company, long-term interests of consumers and long-term interests of society as a whole. It is established that the goal of social marketing in business should be expressed not only in maximizing profits, but also to maximize the quality of life consistent with the concept of sustainable economic development and social-oriented management.uk_UK
dc.description.abstractУ тезах визначено, що соціально відповідальний маркетинг є принципом маркетингу, відповідно до якого компанія повинна приймати рішення в сфері маркетингу з урахуванням бажання споживачів, вимог компанії, довгострокових інтересів споживачів і довгострокових інтересів суспільства в цілому. Встановлено, що мета соціального маркетингу у сфері підприємництва повинна виражатись не лише в максимізації прибутку компанії, а й у максимізації якості життя, що відповідає концепції сталого розвитку економіки та соціально-орієнтованого управління. В тезисах определено, что социально ответственный маркетинг является принципом маркетинга, согласно которому компания должна принимать решения в области маркетинга с учетом желания потребителей, требований компании, долгосрочных интересов потребителей и долгосрочных интересов общества в целом. Установлено, что цель социального маркетинга в сфере предпринимательства должна выражаться не только в максимизации прибыли компании, но и в максимизации качества жизни, соответствует концепции устойчивого развития экономики и социально-ориентированного управления.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherДонНУЕТuk_UK
dc.subjectсталий розвитокuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectсоціальна відповідальністьuk_UK
dc.subjectагрологистикаuk_UK
dc.subjectаграрное предприятиеuk_UK
dc.subjectинструментарий логистикиuk_UK
dc.subjectsustainabilityuk_UK
dc.subjectmarketinguk_UK
dc.subjectsocial responsibilityuk_UK
dc.titleСоціальна відповідальність маркетингу як чинник сталого розвиткуuk_UK
dc.title.alternativeСоциальная ответственность маркетинга как фактор устойчивого развитияuk_UK
dc.title.alternativeSocial responsibility of marketing as a factor of sustainable developmentuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Макаренко Н. О. Соціальна відповідальність маркетингу.pdf143,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.