Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4622
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФоменко, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorФоменко, Татьяна Николаевна-
dc.contributor.authorFomenko, Tetiana Mykolaivna-
dc.date.accessioned2017-05-26T11:00:02Z-
dc.date.available2017-05-26T11:00:02Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationФоменко Т. М. Формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв у процесі використання кейс-методу [Електронний ресурс] / Т. М. Фоменко // Освітні інновації : філософія, психологія, педагогіка : матеріали ІІІ Міжнар. наук.- практ. конф., ( м. Суми, 8 грудня 2016 р.). - Суми : ФОП Цьома С. П., 2016. - У 3 ч. - Ч. 2. - С. 83-86.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4622-
dc.descriptionThe research deals with defining the role of case-method in the process of forming future agrarians’ sociocultural competence during humanitarian disciplines study. At the end of our research we came to the conclusion that the use of case-method in the process of forming future agrarians’ sociocultural competence promotes the activation of students' cognitive activity, the increase of motivation to master socio-cultural information, the development of personal and professional qualities.uk_UK
dc.description.abstractВ роботі охарактеризовані дидактичні можливості кейс-методу для формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв при вивченні гуманітарних дисциплін. В результаті дослідження встановлено, що використання кейс-методу сприяє активізації пізнавальної діяльності студентів, підвищенню мотивації до оволодіння соціокультурної інформацією, розвитку особистісних і професійних якостей. В работе охарактеризованы дидактические возможности кейс-метода для формирования социокультурной компетентности будущих аграриев при изучении гуманитарных дисциплин. В результате исследования установлено, что использование кейс-метода способствует активизации познавательной деятельности студентов, повышению мотивации к овладению социокультурной информацией, развитию личностных и профессиональных качеств.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherФОП Цьома С. П.uk_UK
dc.subjectсоціокультурна компетентністьuk_UK
dc.subjectмайбутні аграріїuk_UK
dc.subjectкейс-методuk_UK
dc.subjectсоциокультурная компетентностьuk_UK
dc.subjectбудущие аграрииuk_UK
dc.subjectкейс-методuk_UK
dc.subjectsociocultural competenceuk_UK
dc.subjectfuture agrariansuk_UK
dc.subjectcase-methoduk_UK
dc.titleФормування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв у процесі використання кейс-методуuk_UK
dc.title.alternativeФормирование социокультурной компетентности будущих аграриев в процессе использования кейс-методаuk_UK
dc.title.alternativeForming future agrarians’ sociocultural competence in the process of using case-methoduk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фоменко Т.М. Формування.PDF345,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.