Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4622
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фоменко, Тетяна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Фоменко, Татьяна Николаевна | - |
dc.contributor.author | Fomenko, Tetiana Mykolaivna | - |
dc.date.accessioned | 2017-05-26T11:00:02Z | - |
dc.date.available | 2017-05-26T11:00:02Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Фоменко Т. М. Формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв у процесі використання кейс-методу [Електронний ресурс] / Т. М. Фоменко // Освітні інновації : філософія, психологія, педагогіка : матеріали ІІІ Міжнар. наук.- практ. конф., ( м. Суми, 8 грудня 2016 р.). - Суми : ФОП Цьома С. П., 2016. - У 3 ч. - Ч. 2. - С. 83-86. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4622 | - |
dc.description | The research deals with defining the role of case-method in the process of forming future agrarians’ sociocultural competence during humanitarian disciplines study. At the end of our research we came to the conclusion that the use of case-method in the process of forming future agrarians’ sociocultural competence promotes the activation of students' cognitive activity, the increase of motivation to master socio-cultural information, the development of personal and professional qualities. | uk_UK |
dc.description.abstract | В роботі охарактеризовані дидактичні можливості кейс-методу для формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв при вивченні гуманітарних дисциплін. В результаті дослідження встановлено, що використання кейс-методу сприяє активізації пізнавальної діяльності студентів, підвищенню мотивації до оволодіння соціокультурної інформацією, розвитку особистісних і професійних якостей. В работе охарактеризованы дидактические возможности кейс-метода для формирования социокультурной компетентности будущих аграриев при изучении гуманитарных дисциплин. В результате исследования установлено, что использование кейс-метода способствует активизации познавательной деятельности студентов, повышению мотивации к овладению социокультурной информацией, развитию личностных и профессиональных качеств. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | ФОП Цьома С. П. | uk_UK |
dc.subject | соціокультурна компетентність | uk_UK |
dc.subject | майбутні аграрії | uk_UK |
dc.subject | кейс-метод | uk_UK |
dc.subject | социокультурная компетентность | uk_UK |
dc.subject | будущие аграрии | uk_UK |
dc.subject | кейс-метод | uk_UK |
dc.subject | sociocultural competence | uk_UK |
dc.subject | future agrarians | uk_UK |
dc.subject | case-method | uk_UK |
dc.title | Формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв у процесі використання кейс-методу | uk_UK |
dc.title.alternative | Формирование социокультурной компетентности будущих аграриев в процессе использования кейс-метода | uk_UK |
dc.title.alternative | Forming future agrarians’ sociocultural competence in the process of using case-method | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Фоменко Т.М. Формування.PDF | 345,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.