Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4656
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатоліївна-
dc.contributor.authorКутковий, Максим Васильович-
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатолиевна-
dc.contributor.authorКутковой, Максим Васильевич-
dc.contributor.authorMushtai, Valentina-
dc.contributor.authorKutkovyi, Maxim-
dc.date.accessioned2017-07-03T06:34:44Z-
dc.date.available2017-07-03T06:34:44Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМуштай В. А. Визначення маркетингових цілей і формування маркетингових стратегій [Електронний ресурс] / В. А. Муштай, М. В. Кутковий // Технологии ХХІ века : сборник тезисов по материалам 22-й междунар. науч. конф., (г. Сумы, 12-17 сентября 2016 г.). - Сумы : СНАУ, 2016. - Ч.2. - С.151 -152.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4656-
dc.descriptionMarketing strategy is a plan for achieving marketing goals and includes: market segmentation; Target markets; positioning in the market; definition competitors and competitive advantage.uk_UK
dc.description.abstractМаркетингова стратегія є планом досягнення маркетингових цілей і передбачає: сегментацію ринка; вибір цільових ринків; позиціювання товару на ринку; визначення конкурентів та конкурентних переваг.Маркетинговая стратегия является планом достижения маркетинговых целей и предусматривает: сегментацию рынка; выбор целевых ринков; позиционирование товара на рынке; определение конкурентов и конкурентных преимуществ.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСНАУuk_UK
dc.subjectстратегічне плануванняuk_UK
dc.subjectмісія підприємстваuk_UK
dc.subjectтактичні ціліuk_UK
dc.subjectстратегическое планированиеuk_UK
dc.subjectмиссия предприятияuk_UK
dc.subjectтактические целиuk_UK
dc.subjectstrategic planninguk_UK
dc.subjectenterprise missionuk_UK
dc.subjecttactical objectives and strategic goalsuk_UK
dc.titleВизначення маркетингових цілей і формування маркетингових стратегійuk_UK
dc.title.alternativeОпределение маркетинговых целей и формирование маркетинговых стратегийuk_UK
dc.title.alternativeDefining marketing objectives and marketing strategy formationuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Муштай В. А. Визначення маркетингових цілей.pdf133,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.