Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4767
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолченко, Наталія Василівна-
dc.contributor.authorВолченко, Наталья Васильевна-
dc.contributor.authorVolchenko, Nataliia Vasylivna-
dc.date.accessioned2017-07-21T09:52:11Z-
dc.date.available2017-07-21T09:52:11Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationВолченко Н. В. Особливості маркетингової діяльності підприємства в аграрній сфері [Електронний ресурс] / Н. В. Волченко // Економічні перспективи підприємництва в Україні : збірник матеріалів Всеукраїнської інтернет-конференції, (Ірпінь, 27-28 жовтня 2016 р.). – Ірпінь : УДФСУ, 2016. – Т. 2. - С. 405-407.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4767-
dc.descriptionThe report is devoted to the problems of agricultural marketing. The author formulated that one of the most effective measures to ensure the effective operation of the business is marketing. As a result, determined that an integrated approach, coordinated work of all structures of the company, the introduction of effective measures will ensure the greatest possible advantage of agricultural marketing.uk_UK
dc.description.abstractДоповідь присвячена дослідженню проблем розвитку аграрного маркетингу. Автором сформульовано, що одним із найбільш дієвих заходів для забезпечення ефективного функціонування підприємства є маркетинг. В результаті визначено, що комплексний підхід, злагоджена робота всіх структур підприємства, запровадження дієвих заходів впливу забезпечить максимально можливе використання переваг аграрного маркетингу. Доклад посвящен исследованию проблем развития аграрного маркетинга. Автором сформулировано, что одним из самых действенных мер для обеспечения эффективного функционирования предприятия является маркетинг. В результате установлено, что комплексный подход, слаженная работа всех структур предприятия, внедрение действенных мер воздействия обеспечит максимально возможное использование преимуществ аграрного маркетинга.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherУДФСУuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectаграрна сфераuk_UK
dc.subjectаграрний маркетингuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectаграрная сфераuk_UK
dc.subjectаграрный маркетингuk_UK
dc.subjectmarketinguk_UK
dc.subjectagricultureuk_UK
dc.subjectagricultural marketinguk_UK
dc.titleОсобливості маркетингової діяльності підприємства в аграрній сферіuk_UK
dc.title.alternativeОсобенности маркетинговой деятельности предприятия в аграрной сфереuk_UK
dc.title.alternativeFeatures of enterprise’s marketing in agricultureuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Volchenko 5.PDF199,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.