Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4864
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пугач, В. І. | - |
dc.contributor.author | Пугач, В. И. | - |
dc.contributor.author | Pugach, V. I. | - |
dc.date.accessioned | 2017-08-21T07:44:49Z | - |
dc.date.available | 2017-08-21T07:44:49Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Пугач В. І. Щодо проблемного підходу до вивчення вищої математики студентами аграрних спеціальностей [Електронний ресурс] / В. І. Пугач // Актуальні питання сучасної аграрної науки : збірник тез за матеріалами ІV Міжнародної науково-практичної конференції, (м. Умань, 17 листопада 2016 р.). – Умань : Уманський національний університет садівництва, 2016. – С. 241. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4864 | - |
dc.description | The thesis refers to the fact that the problematic situation in teaching is a cognitive difficulty, which students should acquire new knowledge or to make an intellectual effort. When solving a problem situation is realized the main purpose of learning, which is a systematic motivation of students to independent activity. | uk_UK |
dc.description.abstract | В тезах йде мова про те, що проблемна ситуація в навчанні - це пізнавальна трудність, для подолання якої студенти повинні отримати нові знання або докласти інтелектуальних зусиль. При вирішенні проблемної ситуації реалізується головна мета навчання, яка полягає в систематичному спонуканні студентів до самостійної діяльності. В тезисах идет речь о том, что проблемная ситуация в обучении - это познавательная трудность, для преодоления которой студенты должны получить новые знания или приложить интеллектуальные усилия. При решении проблемной ситуации реализуется главная цель обучения, которая заключается в систематическом побуждении студентов к самостоятельной деятельности. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Уманський національний університет садівництва | uk_UK |
dc.subject | вища математика | uk_UK |
dc.subject | студенти агрономічних спеціальностей | uk_UK |
dc.subject | математичні знання | uk_UK |
dc.subject | высшая математика | uk_UK |
dc.subject | студенты агрономических специальностей | uk_UK |
dc.subject | математические знания | uk_UK |
dc.subject | higher mathematics | uk_UK |
dc.subject | students of agronomy | uk_UK |
dc.subject | mathematical knowledge | uk_UK |
dc.title | Щодо проблемного підходу до вивчення вищої математики студентами аграрних спеціальностей | uk_UK |
dc.title.alternative | Относительно проблемного подхода к изучению высшей математики студентами аграрных специальностей | uk_UK |
dc.title.alternative | Regarding the problematic approach to the study of higher mathematics for students of agricultural specialties | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тези_Суми_Пугач_Методика математики_16-17.pdf | 87,34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.