Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4864
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПугач, В. І.-
dc.contributor.authorПугач, В. И.-
dc.contributor.authorPugach, V. I.-
dc.date.accessioned2017-08-21T07:44:49Z-
dc.date.available2017-08-21T07:44:49Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПугач В. І. Щодо проблемного підходу до вивчення вищої математики студентами аграрних спеціальностей [Електронний ресурс] / В. І. Пугач // Актуальні питання сучасної аграрної науки : збірник тез за матеріалами ІV Міжнародної науково-практичної конференції, (м. Умань, 17 листопада 2016 р.). – Умань : Уманський національний університет садівництва, 2016. – С. 241.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4864-
dc.descriptionThe thesis refers to the fact that the problematic situation in teaching is a cognitive difficulty, which students should acquire new knowledge or to make an intellectual effort. When solving a problem situation is realized the main purpose of learning, which is a systematic motivation of students to independent activity.uk_UK
dc.description.abstractВ тезах йде мова про те, що проблемна ситуація в навчанні - це пізнавальна трудність, для подолання якої студенти повинні отримати нові знання або докласти інтелектуальних зусиль. При вирішенні проблемної ситуації реалізується головна мета навчання, яка полягає в систематичному спонуканні студентів до самостійної діяльності. В тезисах идет речь о том, что проблемная ситуация в обучении - это познавательная трудность, для преодоления которой студенты должны получить новые знания или приложить интеллектуальные усилия. При решении проблемной ситуации реализуется главная цель обучения, которая заключается в систематическом побуждении студентов к самостоятельной деятельности.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherУманський національний університет садівництваuk_UK
dc.subjectвища математикаuk_UK
dc.subjectстуденти агрономічних спеціальностейuk_UK
dc.subjectматематичні знанняuk_UK
dc.subjectвысшая математикаuk_UK
dc.subjectстуденты агрономических специальностейuk_UK
dc.subjectматематические знанияuk_UK
dc.subjecthigher mathematicsuk_UK
dc.subjectstudents of agronomyuk_UK
dc.subjectmathematical knowledgeuk_UK
dc.titleЩодо проблемного підходу до вивчення вищої математики студентами аграрних спеціальностейuk_UK
dc.title.alternativeОтносительно проблемного подхода к изучению высшей математики студентами аграрных специальностейuk_UK
dc.title.alternativeRegarding the problematic approach to the study of higher mathematics for students of agricultural specialtiesuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Суми_Пугач_Методика математики_16-17.pdf87,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.