Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4899
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРідель, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorРидель, Татьяна Николаевна-
dc.contributor.authorRidel, Tetiana Mykolaivna-
dc.date.accessioned2017-10-06T12:01:40Z-
dc.date.available2017-10-06T12:01:40Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationРідель Т. М. Професійна мотивація та її роль у формуванні мотивації до вивчення іноземної мови в аграрному вузі [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель // Професійна комунікація : мова і культура : збірник матеріалів III Всеукраїнського науково-практичного вебінару, (23 листопада 2016 р.). – Житомир : Житомирський державний університет ім. І. Франка, 2016. – С. 150-153.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4899-
dc.descriptionThe necessity of reforming the higher school of Ukraine in the context of the Bologna process is revealed, which makes it necessary to significantly improve the quality of language education. The role of professional motivation in improving foreign-language training of students in a non-linguistic high school is determined, and a methodology for determining the motives for mastering the chosen profession and the level of professional motivation of students of agricultural universities is developed.uk_UK
dc.description.abstractРозкрито необхідність реформування вищої школи України в контексті Болонського процесу, що зумовлює необхідність удосконалення й суттєвого підвищення рівня якості мовної освіти. Визначено роль професійної мотивації в удосконаленні іншомовної підготовки студентів у немовному вузі і розроблено методику визначення мотивів оволодіння обраною професією і рівня професійної мотивації студентів аграрних університетів. Раскрыта необходимость реформирования высшей школы Украины в контексте Болонского процесса, что обусловливает необходимость совершенствования и существенного повышения уровня качества языкового образования. Определена роль профессиональной мотивации в совершенствовании иноязычной подготовки студентов в неязыковом вузе и разработана методика определения мотивов овладения выбранной профессией и уровня профессиональной мотивации студентов аграрных университетов.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherЖитомирський державний університет ім. І. Франкаuk_UK
dc.subjectпрофесійна мотивація студентів аграрних університетівuk_UK
dc.subjectмовна політикаuk_UK
dc.subjectмотиви діяльностіuk_UK
dc.subjectпрофессиональная мотивация студентов аграрных университетовuk_UK
dc.subjectязыковая политикаuk_UK
dc.subjectмотивы деятельностиuk_UK
dc.subjectprofessional motivation of the students of agrarian higher educational establishmentsuk_UK
dc.subjectlanguage policyuk_UK
dc.subjectmotivesuk_UK
dc.titleПрофесійна мотивація та її роль у формуванні мотивації до вивчення іноземної мови в аграрному вузіuk_UK
dc.title.alternativeПрофессиональная мотивация и ее роль в формировании мотивации к изучению иностранного языка в аграрном вузеuk_UK
dc.title.alternativeProfessional motivation and its role in forming the motivation towards foreign language learning at an agrarian higher educational establishmentuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рідель_тези_1.pdf76,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.