Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4901
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРідель, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorТамаркіна, Ольга Леонідівна-
dc.contributor.authorРидель, Татьяна Николаевна-
dc.contributor.authorТамаркина, Ольга Леонидовна-
dc.contributor.authorRidel, Tetiana Mykolaivna-
dc.contributor.authorTamarkina, Olha Leonidivna-
dc.date.accessioned2017-10-06T12:17:56Z-
dc.date.available2017-10-06T12:17:56Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationРідель Т. М. Комунікативна компетенція як одна з педагогічних умов формування оптимальної мотивації учіння студентів аграрних університетів у процесі вивчення іноземних мов [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель, О. Л. Тамаркіна // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2017. - № 1 (65). – С. 138-152.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4901-
dc.descriptionThe set of pedagogical conditions on which the effectiveness of the process of forming optimal motivation depends is analyzed. The approaches to the interpretation of the concept "competence" are analyzed. Some pedagogical conditions that ensure the success of the future specialists in the formation of optimal motivation for learning in the process of mastering foreign languages are theoretically justified, namely, the implementation of communicative and competence approaches to learning.uk_UK
dc.description.abstractПроаналізовано сукупність педагогічних умов, що впливають на результативність процесу формування мотивації. Проаналізовано підходи до тлумачення понять «компетенція» та «компетентність». Теоретично обґрунтовано деякі педагогічні умови, що забезпечують успішність формування у майбутніх фахівців оптимальної мотивації учіння у процесі вивчення іноземних мов, а саме реалізацію комунікативного та компетентнісного підходів до навчання. Проанализирована совокупность педагогических условий, от которых зависит результативность процесса формирования оптимальной мотивации. Проанализированы подходы к толкованию понятий «компетенция» и «компетентность». Теоретически обоснованы некоторые педагогические условия, обеспечивающие успешность формирования у будущих специалистов оптимальной мотивации учения в процессе изучения иностранных языков, а именно реализация коммуникативного и компетентностного подходов к обучению.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСумДПУ ім. А. С. Макаренкаuk_UK
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UK
dc.subjectоптимальна мотивація учіння студентів-аграріївuk_UK
dc.subjectкомунікативні уміння й навичкиuk_UK
dc.subjectпедагогические условияuk_UK
dc.subjectоптимальная мотивация учения студентов-аграриевuk_UK
dc.subjectкоммуникативные умения и навыкиuk_UK
dc.subjectpedagogical conditionsuk_UK
dc.subjectstructure of communicative competenceuk_UK
dc.subjectcommunicative skillsuk_UK
dc.titleКомунікативна компетенція як одна з педагогічних умов формування оптимальної мотивації учіння студентів аграрних університетів у процесі вивчення іноземних мовuk_UK
dc.title.alternativeКоммуникативная компетенция как одна из педагогических условий формирования оптимальной мотивации учения студентов аграрных университетов в процессе изучения иностранных языковuk_UK
dc.title.alternativeCommunicative competence as one of the pedagogical conditions of formation of optimum learning motivation of students of agricultural universities while learning foreign languagesuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рідель_Тамаркіна_стаття_1.pdf192,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.