Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4903
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШумкова, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorАнохіна, Наталія Сергіївна-
dc.contributor.authorШумкова, Елена Владимировна-
dc.contributor.authorАнохина, Наталья Сергеевна-
dc.contributor.authorShumkova, Olena Volodymyrivna-
dc.contributor.authorAnokhina, Natalia Sergiivna-
dc.date.accessioned2017-10-13T09:17:14Z-
dc.date.available2017-10-13T09:17:14Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationШумкова О. В. Використання аналізу елементів комплексу маркетингу для покращення економічної діяльності сільськогосподарських підприємств [Електронний ресурс] / О. В. Шумкова, Н. С. Анохіна // Технологии ХХІ века : сборник тезисов по материалам 22-й международной научной конференции, (г. Сумы, 12-17 сентября 2016 г.). - Сумы : СНАУ, 2016. - Ч.2. - С.143.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4903-
dc.descriptionEach company is trying to develop and implement a marketing life complex that will allow him the most rational way to achieve economic success in target markets.uk_UK
dc.description.abstractКожне підприємство намагається розробити та впровадити в життя свій маркетинговий комплекс, який дозволить йому найбільш раціональним способом досягнути економічних успіхів на цільових ринках. Каждое предприятие стремится разработать и внедрить свой комплекс маркетинга, который позволит ему наиболее рациональным способом достичь экономических успехов на целевых рынках.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСНАУuk_UK
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UK
dc.subjectаналізuk_UK
dc.subjectсільське господарствоuk_UK
dc.subjectкомплекс маркетингаuk_UK
dc.subjectанализuk_UK
dc.subjectсельское хозяйствоuk_UK
dc.subjectmarketing mixuk_UK
dc.subjectanalysisuk_UK
dc.subjectagricultureuk_UK
dc.titleВикористання аналізу елементів комплексу маркетингу для покращення економічної діяльності сільськогосподарських підприємствuk_UK
dc.title.alternativeИспользование анализа элементов комплекса маркетинга для улучшения экономической деятельности сельскохозяйственных предприятийuk_UK
dc.title.alternativeUsing analysis of elements of the marketing mix to improve the economic activity of agricultural enterprisesuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шумкова О. В. Використання аналізу.pdf274,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.