Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4936
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРідель, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorРидель, Татьяна Николаевна-
dc.contributor.authorRidel, Tetiana Mykolaivna-
dc.date.accessioned2017-10-23T12:08:00Z-
dc.date.available2017-10-23T12:08:00Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationРідель Т. М. Технологія контрольно-оцінювальної діяльності при навчанні іноземній мові у немовному вузі [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». - Тем. випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». - К. : Гнозис, 2017. – Вип. 37-1, Т. V (73). - С. 435-445.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4936-
dc.descriptionThe author describes the procedural algorithm for implementation of the control and assessment technology in the process of foreign language learning at a non-linguistic university. It emphasizes the stages of the control and assessment technology and tools of its realization; describes its purpose and content; highlights alternative methods of control that accurately allow revealing the level of foreign communicative-based competence. The author grounds the necessity of integration of the pedagogical control and self-control is grounded with application of differentiated assessment based on quantitative and qualitative assessment rates.uk_UK
dc.description.abstractОписано процедурний алгоритм реалізації технології контрольно-оцінювальної діяльності з іноземної мови у навчальному процесі немовного ВНЗ. Запропоновані етапи спроектованої технології; викладено їх мету та зміст; виділено варіативні методи контролю, що дозволяють адекватно виявити рівень сформованості іншомовної комунікативної компетенції. Обґрунтовано необхідність інтеграції педагогічного контролю та самоконтролю при застосуванні диференційованої оцінки, що базується на кількісних та якісних показниках. Описан порядок внедрения технологии контрольно-оценочной деятельности по иностранному языку в учебный процесс неязыкового вуза. Предложены этапы сконструированной методики; сформулирована их цель и содержание; сделан акцент на вариативные методы контроля, которые позволяют соответственно определить уровень сформированности иноязычной коммуникативной компетенции. Обоснована необходимость интегрирования педагогического контроля и самоконтроля студентов с задействованием дифференцированной оценки, которая базируется на количественных и качественных нормативах.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherГнозисuk_UK
dc.subjectконтрольно-оцінювальна діяльністьuk_UK
dc.subjectіншомовна комунікативна компетенціяuk_UK
dc.subjectкількісні та якісні оціночні шкалиuk_UK
dc.subjectконтрольно-оценочная деятельностьuk_UK
dc.subjectкоммуникативная компетенцияuk_UK
dc.subjectколичественные и качественные нормативыuk_UK
dc.subjectcontrol and assessment technologyuk_UK
dc.subjectforeign communicative-based competenceuk_UK
dc.subjectquantitative and qualitative assessment ratesuk_UK
dc.titleТехнологія контрольно-оцінювальної діяльності при навчанні іноземній мові у немовному вузіuk_UK
dc.title.alternativeТехнология контрольно-оценочной деятельности при обучении иностранному языку в неязыковом вузеuk_UK
dc.title.alternativeTechnology of monitoring and evaluation activity in teaching a foreign language in a non-linguistic institutionuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рідель_стаття_2.pdf550,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.