Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4949
Назва: Problems and prospects of marketing in globalization
Інші назви: Проблеми і перспективи маркетингу в умовах глобалізації
Проблемы и перспективы маркетинга в условиях глобализации
Автори: Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
Махнуша, Світлана Михайлівна
Махнуша, Светлана Михайловна
Ключові слова: marketing
globalization
business
маркетинг
глобалізація
бізнес
маркетинг
глобализация
бизнес
Дата публікації: 2017
Видавництво: SumSU
Бібліографічний опис: Makhnusha S. M. Problems and prospects of marketing in globalization [Electronic resource] / S. M. Makhnusha // Theses of VII International scientific-practical conference of students, post-graduates and young scientists «International strategy regional economic development», (Sumy, 5-7 May 2017). – Sumy : SumSU, 2017. – P. 24-25.
Короткий огляд (реферат): The author deals with the problems and prospects of marketing in the context of globalization. The main features of international marketing in order to increase the efficiency of the company are viewed. Автором розглянуто проблеми та перспективи маркетингу в умовах глобалізації. Розглянуто основні риси міжнародного маркетингу з метою підвищення ефективності діяльності компанії.
Опис: Автором рассмотрены проблемы и перспективы маркетинга в условиях глобализации. Рассмотрены основные черты международного маркетинга с целью повышения эффективности деятельности компании.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4949
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Makhnusha_abstract.pdf90,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.