Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5168
Назва: Результаты исследования распределения статического давления на головной части ракетного аэрофизического комплекса типа М-100 на основе численного метода расчета и летного эксперимента для чисел Маха полета 1.4М≤4.2, Рейнольдса ReL,≤108, ускорения a≤32g в условиях аэродинамического нагрева
Інші назви: Результати дослідження розподілу статичного тиску на головній частині ракетного аерофізичного комплекса типу М-100 на основі чисельного методу розрахунку і льотного експерименту для чисел Mаха польоту 1,4≤М≤4,2, Рейнольдса ReL, ≤108, прискорення a ≤32 в умовах аеродинамічного нагріву
Results of the research of static pressure distribution on the head part missile M-100 aero physical systems on the basis of the numerical method of calculation and flight experiment for Mach numbers 1,4≤М≤4,2, Reynolds ReL, ≤108, acceleration a ≤32 in the conditions of aerodynamic heating
Автори: Павлюченко, Анатолий Михайлович
Шийко, Александр Николаевич
Скорик, Андрей Викторович
Павлюченко, Анатолій Михайлович
Шийко, Олександр Миколайович
Скорик, Андрій Вікторович
Pavlyuchenko, Anatoly Mikhaylovich
Shyiko, Oleksandr Mikolayevich
Skorik, Andrey Viktorovich
Ключові слова: статическое давление на головной части
летный эксперимент
прямое измерение давления
статичний тиск на головній частині
льотний експеримент
пряме вимірювання тиску
static pressure on a head part
a flight experiment
direct measurement of pressure
Дата публікації: 2017
Видавництво: Національний аерокосмічний університет ім. М. Є Жуковського
Бібліографічний опис: Павлюченко А. М. Результаты исследования распределения статического давления на головной части ракетного аэрофизического комплекса типа М-100 на основе численного метода расчета и летного эксперимента для чисел Маха полета 1.4≤М≤4.2, Рейнольдса ReL,≤108, ускорения a≤32g в условиях аэродинамического нагрева [Электронный ресурс] / А. М. Павлюченко, А. Н. Шийко // Авиационно-космическая техника и технология. – 2017. – № 2.
Короткий огляд (реферат): Статья посвящена комплексному решению проблемы надежности и достоверности данных о распределении статического давления на поверхности головной части ракетного аэрофизического комплекса типа М-100 в диапазоне чисел Рейнольдса потока , чисел Маха , ускорения в условиях полета по траектории при наличии аэродинамического нагрева, сжимаемости потока, эффекта воздействия на пограничный слой работающих двигателей РДТТ путем преодоления проблемы масштабных эффектов на основе численного решения уравнений Навье-Стокса в рамках программного продукта ANSYS CFX и летного эксперимента на головной части обьекта типа М-100. Приведен обзор алгебраических, полудифференциальных и дифференциальных моделей пристеночной турбулентности и сделан вывод о целесообразности использования модели турбулентности Ментера. Проведен расчет статического давления на головной части объекта М-100 на основе численного решения уравнений Навье-Стокса в системе ANSYS CFX для турбулентного сверхзвукового режима, получено хорошее согласование результатов численного расчета статического давления и летных данных. Приводятся сравнительные расчетные данные по давлению, полученные авторами на основании некоторых других методов. Стаття присвячена комплексному рішенню проблеми надійності і достовірності даних про розподілення статичного тиску на поверхні головної частини ракетного аерофізичного комплексу типу М- 100 в діапазоні чисел Рейнольдса, чисел Маха, прискорення в умовах польоту по траєкторії за наявності аеродинамічного нагріву, стисливості потоку, ефекту дії на пограничний шар працюючих двигунів РДТТ шляхом подолання проблеми масштабних ефектів на основі чисельного рішення рівнянь Навьє-Стокса у рамках програмного продукту ANSYS CFX і льотного експерименту на головній частині об'єкта типу М-100. Приведений огляд алгебраїчних, напівдиференціальних і диференціальних моделей пристінної турбулентності і зроблено висновок про доцільність використання моделі турбулентності Ментера. Проведено розрахунок статичного тиску на головній частині об'єкта М-100 на основі чисельного рішення рівнянь Навьє-Стокса в системі ANSYS CFX для турбулентного надзвукового режиму обтікання, отримано добре узгодження результатів чисельного розрахунку статичного тиску і льотних даних. Наводяться порівняльні розрахункові дані по тиску, отримані авторами на основі деяких інших методів.
Опис: Article is devoted to end-to-end solution of a problem of reliability and reliability of data on distribution of static pressure to surfaces of a head part of a missile M-100 aerophysical system in the range of Reynolds numbers of a flow, Mach numbers, an acceleration in flight conditions on a flight trajectory in the presence of aerodynamic heating, compressibility of a flow, effect of impact on the boundary layer of the operating engines by overcoming a problem of scale effects on the basis of the numerical solution of the equations of Navier-Stokes within a software product of ANSYS CFX and a flight experiment on a head part of a M-100 object. The problem of scale effects in aerodynamics of big speeds is discussed, the conclusion is drawn on special value of flight experiments in case of a trance- super- and hypersonic speeds, the review of algebraic, semi-differential and differential models of turbulence is provided and the conclusion is drawn on feasibility of use of model of turbulence of Menter. Calculation of static pressure on a head part of an object M-100 on the basis of the numerical solution of the equations of Navier-Stokes for the turbulent hyperacoustic mode of a flow is carried out. Good coordination of results of numerical calculation of static pressure and flight data. The comparative settlement data on pressure received by authors on the basis of some other methods are provided.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5168
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Распределение статического давления.pdf1,12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.