Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5192
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тамаркіна, Ольга Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Тамаркина, Ольга Леонидовна | - |
dc.contributor.author | Tamarkina, Olha Leonidivna | - |
dc.date.accessioned | 2018-01-18T11:25:35Z | - |
dc.date.available | 2018-01-18T11:25:35Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Тамаркіна О. Л. Принцип інтегративності в самостійному навчанні [Електронний ресурс] / О. Л. Тамаркіна // Вища освіта України у контексті інтеграції до Європейського освітнього простору : збірник наукових статей ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький педагогічний університет ім. Г.Сковороди». - К. : Гнозис, 2017. - Вип.37-1. - Том VI (74). - С.71-80. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5192 | - |
dc.description | In the article the author discusses the use of didactic conditions of self-study, which aims at the integration of classroom and extracurricular forms of study. The principle of integrity provides presence in the educational process internally interconnected and interdependent integrity, communication and relationship between teacher and student by introducing them to the new communication system. | uk_UK |
dc.description.abstract | В даній статті автором розглядається питання застосування дидактичної умови самостійного навчання, яка спрямована на інтеграцію аудиторної та позааудиторної форм навчальної діяльності завдяки якій відбувається процес вивчення іноземної мови. Принцип інтегративності передбачає наявність у навчальному процесі внутрішньо взаємопов’язаної та взаємообумовленої цілісності, встановлення зв’язків та відношень між викладачем та студентом шляхом включення їх до нових систем зв’язку. В данной статье автором рассматривается вопрос применения дидактического условия самостоятельного обучения, которое направлено на интеграцию аудиторной и внеаудиторной формы учебной работы. Принцип интегративности предусматривает наличие в учебном процессе внутренне взаимосвязанных и взаимообусловленных целостности, установления связей и отношений между преподавателем и студентом путем внедрения их в новые системы связей. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Гнозис | uk_UK |
dc.subject | самостійність | uk_UK |
dc.subject | дидактична умова | uk_UK |
dc.subject | аудиторна та позааудиторна робота | uk_UK |
dc.subject | самостоятельность | uk_UK |
dc.subject | дидактическое условие | uk_UK |
dc.subject | аудиторная и внеаудиторная работа | uk_UK |
dc.subject | self educational activity | uk_UK |
dc.subject | didactic condition | uk_UK |
dc.subject | innercurricular and extracurricular self educational work | uk_UK |
dc.title | Принцип інтегративності в самостійному навчальному процесі | uk_UK |
dc.title.alternative | Принцип интегративности в самостоятельном учебном процессе | uk_UK |
dc.title.alternative | The principle of integrativity in the self educational process | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тамаркіна О. Л. Принцип інтегративності.pdf | 479,91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.