Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5192
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТамаркіна, Ольга Леонідівна-
dc.contributor.authorТамаркина, Ольга Леонидовна-
dc.contributor.authorTamarkina, Olha Leonidivna-
dc.date.accessioned2018-01-18T11:25:35Z-
dc.date.available2018-01-18T11:25:35Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationТамаркіна О. Л. Принцип інтегративності в самостійному навчанні [Електронний ресурс] / О. Л. Тамаркіна // Вища освіта України у контексті інтеграції до Європейського освітнього простору : збірник наукових статей ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький педагогічний університет ім. Г.Сковороди». - К. : Гнозис, 2017. - Вип.37-1. - Том VI (74). - С.71-80.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5192-
dc.descriptionIn the article the author discusses the use of didactic conditions of self-study, which aims at the integration of classroom and extracurricular forms of study. The principle of integrity provides presence in the educational process internally interconnected and interdependent integrity, communication and relationship between teacher and student by introducing them to the new communication system.uk_UK
dc.description.abstractВ даній статті автором розглядається питання застосування дидактичної умови самостійного навчання, яка спрямована на інтеграцію аудиторної та позааудиторної форм навчальної діяльності завдяки якій відбувається процес вивчення іноземної мови. Принцип інтегративності передбачає наявність у навчальному процесі внутрішньо взаємопов’язаної та взаємообумовленої цілісності, встановлення зв’язків та відношень між викладачем та студентом шляхом включення їх до нових систем зв’язку. В данной статье автором рассматривается вопрос применения дидактического условия самостоятельного обучения, которое направлено на интеграцию аудиторной и внеаудиторной формы учебной работы. Принцип интегративности предусматривает наличие в учебном процессе внутренне взаимосвязанных и взаимообусловленных целостности, установления связей и отношений между преподавателем и студентом путем внедрения их в новые системы связей.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherГнозисuk_UK
dc.subjectсамостійністьuk_UK
dc.subjectдидактична умоваuk_UK
dc.subjectаудиторна та позааудиторна роботаuk_UK
dc.subjectсамостоятельностьuk_UK
dc.subjectдидактическое условиеuk_UK
dc.subjectаудиторная и внеаудиторная работаuk_UK
dc.subjectself educational activityuk_UK
dc.subjectdidactic conditionuk_UK
dc.subjectinnercurricular and extracurricular self educational workuk_UK
dc.titleПринцип інтегративності в самостійному навчальному процесіuk_UK
dc.title.alternativeПринцип интегративности в самостоятельном учебном процессеuk_UK
dc.title.alternativeThe principle of integrativity in the self educational processuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тамаркіна О. Л. Принцип інтегративності.pdf479,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.