Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5305
Назва: Сутність аудиту маркетингового середовища підприємств аграрної сфери
Інші назви: Сущность аудита маркетинговой среды предприятий аграрной сферы
Essence of audit environment marketing enterprises agrarian sector
Автори: Онопрієнко, І. М
Оноприенко, И. Н.
Onopriienko, I. M.
Ключові слова: аудит
маркетинг
середовище
аудит
маркетинг
среда
audit
marketing
environment
Дата публікації: 2016
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Онопрієнко І. М. Сутність аудиту маркетингового середовища підприємств аграрної сфери [Електронний ресурс] / І. М. Онопрієнко // Технології 21 століття : матеріали 22-ї Міжнародної науково-практичної конференції, (12-17 вересня 2016 р.). - Суми-Одеса : СНАУ, 2016. - Ч. 2. - С. 139-140.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано сутність аудиту маркетингового середовища підприємств аграрної сфери. Визначено, що в результаті аудиту підприємство матиме можливість визначити правильність стратегічної позиції. Проанализированы сущность аудита маркетинговой среды предприятий аграрной сферы. Определено, что в результате аудита предприятие будет иметь возможность определить правильность стратегической позиции.
Опис: The essence of marketing environment audit enterprises of agrarian sphere. Determined that as a result of the audit company will be able to determine the correct strategic position.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5305
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
аудит.pdf89,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.