Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5309
Назва: Реклама як складова системи маркетингових комунікацій
Інші назви: Реклама как составляющая системы маркетинговых коммуникаций
Advertising as a part of marketing communications
Автори: Онопрієнко, І. М
Можин, І. О.
Оноприенко, И. Н.
Можин, И. О.
Onopriienko, I. M.
Mozhin, I. O.
Ключові слова: маркетинг
комунікації
реклама
маркетинг
комуникации
реклама
marketing
communication
advertising
Дата публікації: 2016
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Онопрієнко І. М. Реклама як складова системи маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] / І. М. Онопрієнко, І. О. Можин // Технології 21 століття : матеріали 22-ї Міжнародної науково-практичної конференції, (12-17 вересня 2016 р.). - Суми-Одеса : СНАУ, 2016. - Ч. 2. - С. 141-142.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано роль маркетингових комунікацій. Визначено, що просування товару на ринку здійснюється за допомогою системи маркетингових комунікацій. Проанализирована роль маркетинговых коммуникаций. Определено, что продвижение товара на рынке осуществляется с помощью системы маркетинговых коммуникаций.
Опис: The role of marketing communications. Determined that move goods to market is through a system of marketing communications.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5309
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Можин.pdf79,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.