Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5311
Назва: Стратегія маркетингової діяльності торгівельних підприємств
Інші назви: Стратегия маркетинговой деятельности торговых компаний
Marketing strategy of trade enterprises
Автори: Онопрієнко, І. М
Басанець, Я. О.
Оноприенко, И. Н.
Басанец, Я. О.
Onopriienko, I. M.
Basanets, Y. O.
Ключові слова: маркетинг
торгівля
стратегія
маркетинг
торговля
стратегия
marketing
sales
strategy
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Онопрієнко І. М. Стратегія маркетингової діяльності торгівельних підприємств [Електронний ресурс] / І. М. Онопрієнко, Я. О. Басанець // Перспективи розвитку національної економіки : матеріали 4-ї Міжнародної науково-практичної конференції, (Запоріжжя, 9-10 грудня 2016 р.). – Запоріжжя, 2016. - С. 85-90.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано роль маркетингової діяльності, та їх значення в діяльності торговельних підприємств. Визначено, що просування товару на ринку здійснюється за допомогою системи маркетингових комунікацій. Проанализирована роль маркетинговой деятельности, и их значение в деятельности торговых предприятий. Определено, что продвижение товара на рынке осуществляется с помощью системы маркетинговых коммуникаций.
Опис: The role of marketing activities and their importance in commercial enterprises. Determined that move goods to market is through a system of marketing communications.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5311
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стратегия..pdf180,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.