Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5320
Назва: Принципи розробки ефективної маркетингової програми підприємства
Інші назви: Принципы разработки эффективной маркетинговой программы предприятия
Principles of developing an effective marketing program of the enterprise
Автори: Селезень, Олена Миколаївна
Селезень, Елена Николаевна
Selezen, Elena Nikolaevna
Ключові слова: маркетингова програма
споживач
задоволення потреб
маркетинговая программа
потребитель
удовлетворение потребностей
marketing program
consumer
needs
Дата публікації: 2017
Видавництво: НО «Перспектива»
Бібліографічний опис: Селезень О. М. Принципи розробки ефективної маркетингової програми підприємства [Електронний ресурс] / О. М. Селезень // Перспективи розвитку галузей економіки з урахуванням сучасних євроінтеграційних процесів : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, ( м. Дніпро, 21-22 квітня 2017 р.). - Дніпро : НО «Перспектива», 2017. - С.132.
Короткий огляд (реферат): В статті детально проаналізовані принципи і складові маркетингової програми розвитку підприємства. В статье подробно проанализированы принципы и составляющие маркетинговой программы развития предприятия.
Опис: The article analyzes in detail the principles and components of a marketing program for enterprise development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5320
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Селезень О. М. Принципи розробки.pdf140,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.