Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/590
Назва: Комунікаційна політика в діяльності вітчизняних підприємств
Інші назви: Коммуникационная политика в деятельности отечественных предприятий
Автори: Устік, Т. В.
Устик, Т. В.
Ustik, T. V.
Ключові слова: маркетинг
комунікації
маркетинг
коммуникации
Дата публікації: 2011
Видавництво: Сумський національний аграрний ун-т
Бібліографічний опис: Устік Т. В. Комунікаційна політика в діяльності вітчизняних підприємств [Електронний ресурс] / Т. В. Устік // Вісник Сумського національного аграрного ун-ту : науковий журнал. – Сер. «Економіка і менеджмент» / Сумський НАУ. – Суми, 2011. – Вип.6/2(49). – С. 87-90.
Короткий огляд (реферат): В статті узагальнено теоретичні основи стратегічних напрямків комунікаційної політики підприємств, розглянуто особливості стимулювання та розроблено пропозицій для удосконалення цього напрямку роботи. В статье обобщены теоретические основы стратегических направлений коммуникационной политики предприятий, рассмотрены особенности стимулирования и разработаны предложения по совершенствованию этого направления работы.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/590
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
opr0144Q.tmp.pdf442,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.