Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6015
Назва: Процес забезпечення якості вищої освіти : основні складові
Інші назви: Процесс обеспечения качества высшего образования : основные составные
Quality Assurance Process : Main Components
Автори: Білокопитов, В. І.
Белокопытов, В. И.
Bilokopytov, V. I.
Ключові слова: вища освіта
забезпечення якості вищої освіти
вищий навчальний заклад
высшее образование
обеспечение качества высшего образования
высшее учебное заведение
higher education
quality assurance of higher education
higher educational institution
Дата публікації: 2018
Видавництво: Nauka i studia
Бібліографічний опис: Білокопитов В. І. Процес забезпечення якості вищої освіти : основні складові [Електронний ресурс] / В. І. Білокопитов // Materiły XIV międzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji «Europejska nauka XXI powieką – 2018», (07 - 15 maja 2018 roku). - series «Pedagogiczne nauki Psychologia i socjologia». – Przemyśl : Nauka i studia, 2018. – Vol. 5. – С. 43-45.
Короткий огляд (реферат): В усьому світі зростає увага саме до якісної вищої освіти, нових стандартів, підвищення вартості освітніх послуг. У роботі визначено основні цілі процесу забезпечення якості вищої освіти. Відомі дослідники міжнародних тенденцій забезпечення якості вищої освіти К. Кемпбел і М. ван дер Венде виокремили основні фактори, що вплинули на швидкий темп розвитку системи забезпечення якості. У роботі суттєву роль відіграло дослідження С. Бін та К. Ховде, у якому чітко схарактеризовано основні вимоги до процесу забезпечення якості. А визнаний британський дослідник Пітер Вільямс виокремив основні інструменти, які стосуються забезпечення якості вищої освіти. Во всем мире растет внимание именно к качественному высшему образованию, новым стандартам, повышению стоимости образовательных услуг. В работе определены основные цели процесса обеспечения качества высшего образования. Известные исследователи международных тенденций качества высшего образования К. Кэмпбелл и М. ван дер Венде выделили основные факторы, повлиявшие на быстрый темп развития системы обеспечения качества. В работе существенную роль сыграло исследования С. Бин и К. Ховд, в котором четко охарактеризованы требования к процессу обеспечения качества. А известный британский исследователь Питер Уильямс выделил основные инструменты, которые касаются обеспечения качества высшего образования.
Опис: The attention to the quality of higher education, new standards, increasing costs of educational services. Is paid all over the world. The main goals of the higher education quality assurance process are defined in the article. Famous researchers of international higher education quality trends K. Campbell and M. van der Vende identified the main factors that influenced the rapid pace of the quality assurance system development. The research of S. Bin and K. Hovde played a significant role in the study, in which the requirements for the quality assurance process are clearly characterized. A well-known British researcher Peter Williams singled out the main tools that concern the quality assurance of higher education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/6015
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези 3_Білокопитов.pdf134,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.