Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6641
Назва: | Упровадження інноваційних технологій в освітній процес аграрних вишів |
Інші назви: | Внедрение инновационных технологий в образовательный процесс аграрных вузов The implementation of innovative technologies into the educational process of agrarian higher education institutions |
Автори: | Фоменко, Тетяна Миколаївна Фоменко, Татьяна Николаевна Fomenko, Tetiana Mykolaivna |
Ключові слова: | інноваційні технології інтерактивні методи майбутні аграрії инновационные технологии интерактивные методы будущие аграрии innovative technologies interactive methods future agrarians |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | СумДПУ ім. А.С. Макаренка |
Бібліографічний опис: | Фоменко Т. М. Упровадження інноваційних технологій в освітній процес аграрних вишів [Електронний ресурс] / Т. М. Фоменко // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал. - Суми : СумДПУ ім. А.С. Макаренка. - 2018. - № 9 (83). - C. 326-336. |
Короткий огляд (реферат): | У статті охарактеризовано особливості інноваційних технологій, доцільність їх впровадження в освітній процес аграрних вишів. Виокремлено основні інтерактивні технології, які необхідно використовувати, щоб досягти ефективних результатів під час вивчення іноземної мови. Розглянуто можливості та практичне значення використання веб-квестів і тренінгів. У результаті дослідження встановлено, що застосування зазначених інтерактивних методів сприяє активізації пізнавальної діяльності студентів; підвищує їхню мотивацію до іншомовної діяльності; сприяє розвитку навичок міжособистісного й професійного спілкування; удосконалює соціально значущі та професійно важливі особистісні якості майбутніх аграріїв. В статье охарактеризованы особенности инновационных технологий, целесообразность их внедрения в образовательный процесс аграрных вузов. Выделены основные интерактивные технологии, которые необходимо использовать, чтобы достичь эффективных результатов при изучении иностранного языка. Рассмотрены возможности и практическое значение использования веб-квестов и тренингов. В результате исследования установлено, что применение указанных интерактивных методов способствует активизации познавательной деятельности студентов; повышает их мотивацию к иноязычной деятельности; способствует развитию навыков межличностного и профессионального общения; совершенствует социально значимые и профессионально важные личностные качества будущих аграриев. |
Опис: | The article deals with the analysis of the peculiarities of innovative technologies, determination of the feasibility of their implementation into the educational process of agrarian higher education institutions, in particular while studying a foreign language. The research material is the possibilities and practical value of using interactive technologies in the process of a foreign language study. In the context of this study web-quests and trainings are defined as the effective interactive methods for forming future agrarians’ communication skills, interaction abilities etc. Thus, application of web-quests has a motivating and stimulating effect on students, involves gaining experience in search activity, expanding the horizons; development of creative potential; processing of large volumes of information, its analysis, systematization and further presentation; provides formation of key and professional competencies. In the process of training future agrarians develop special skills (communicative skills, ability to solve interpersonal conflicts, etc.); experiment with different communication styles, study non-verbal means of communication; exercise skills and abilities of interpersonal interaction. As a research result it is underlined that the use of web-quests and trainings contributes to the activation of cognitive activity of students; raises their motivation for foreign language activities; promotes the development of interpersonal and professional communication skills; improves socially important qualities and professional skills of future agrarians (ability to establish contacts, work in a team, analyze, think critically, defend one’s view, etc.). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6641 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
5.pdf | 312,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.