Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6642
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фоменко, Тетяна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Фоменко, Татьяна Николаевна | - |
dc.contributor.author | Fomenko, Tetiana Mykolaivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-28T08:52:04Z | - |
dc.date.available | 2019-05-28T08:52:04Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Фоменко Т. М. Застосування кейс-методу під час вивчення іноземної мови в аграрних вишах [Електронний ресурс] / Т. М. Фоменко // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів : проблеми та стратегії», (м. Кропивницький, 20 лютого 2019 р.). - Кропивницький, 2019. - С. 209-211. – Режим доступу : URL:https://www.cuspu.edu.ua/images/conferences/2019/m02/maket_2019.pdf . - Заголовок з екрану. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6642 | - |
dc.description | The work deals with defining the peculiarities of innovative technologies, determination of the feasibility of their implementation into the process of studying a foreign language at agrarian higher education institutions. The possibilities and practical meaning of usage of case-method are highlighted as well. As a research result it is underlined that the use of case-method contributes to the activation of cognitive activity of future agrarians; promotes the development of interpersonal and professional communication skills; improves socially important qualities and professional skills of future agrarians. | uk_UK |
dc.description.abstract | У роботі охарактеризовано особливості інноваційних технологій, доцільність їх впровадження у процесі вивчення іноземної мови в аграрних вишах. Розглянуто можливості та практичне значення використання кейс-методу. У результаті дослідження встановлено, що застосування кейс-методу в процесі вивчення іноземної мови сприяє активізації пізнавальної діяльності майбутніх аграріїв, розвитку соціально значущих і професійно важливих особистісних якостей. В работе охарактеризованы особенности инновационных технологий, целесообразность их внедрения в процессе изучения иностранного языка в аграрном вузе. Рассмотрены возможности и практическое значение использования кейс-метода. В результате исследования установлено, что применение кейс-метода способствует активизации познавательной деятельности будущих аграриев, развитию социально значимых и профессионально важных личностных качеств. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | інноваційні технології | uk_UK |
dc.subject | кейс-метод | uk_UK |
dc.subject | пізнавальна діяльність | uk_UK |
dc.subject | инновационные технологии | uk_UK |
dc.subject | кейс-метод | uk_UK |
dc.subject | познавательная деятельность | uk_UK |
dc.subject | innovative technologies | uk_UK |
dc.subject | case-method | uk_UK |
dc.subject | cognitive activity | uk_UK |
dc.title | Застосування кейс-методу під час вивчення іноземної мови в аграрних вишах | uk_UK |
dc.title.alternative | Применение кейс-метода в ходе изучения иностранного языка в аграрных вузах | uk_UK |
dc.title.alternative | Applying case-method while studying foreign language at agrarian higher education institutions | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
6.pdf | 147,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.