Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6675
Назва: Стратегічні напрямки в управлінні товарною політикою підприємства
Інші назви: Стратегические направления в управлении товарной политикой предприятия
Strategic Directions in managing the enterprise product policy
Автори: Муштай, Валентина Анатоліївна
Мандрика, Віталія Миколаївна
Муштай, Валентина Анатолиевна
Мандрыка, Виталия Николаевна
Mushtai, Valentina
Mandryka, Vitaliya
Ключові слова: стратегія
товар
товарна політика
стратегия
товар
товарная политика
strategy
product
product policy
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Муштай В. А. Стратегічні напрямки управління товарною політикою підприємства [Електронний ресурс] / В. А. Муштай, В. М. Мандрика // Матеріали IX Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетингове забезпечення продуктового ринку», (Полтава, 28 квітня 2017 р.). - Полтава, 2017. - С. 106-109.
Короткий огляд (реферат): Використання вітчизняними підприємствами стратегії маркетингу в управлінні асортиментом продукції та формуванні загальних галузевих товарних систем, сприяє посиленню їхньої ринкові позиції. Использование отечественными производителями стратегии маркетинга в управлении ассортиментом продукции и формировании общих отраслевых товарных систем, способствует укреплению их рыночной позиции.
Опис: Use of domestic enterprises marketing strategy in the management of product range and forming a common industrial product systems enhances their market position.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6675
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf478,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.