Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6853
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСелезень, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorКолісник, Людмила Володимирівна-
dc.contributor.authorСелезень, Елена Николаевна-
dc.contributor.authorКолиснык, Людмила Владимировна-
dc.contributor.authorSelezen, Elena Nikolaevna-
dc.contributor.authorKolisnyk, Ludmila Vladimirovna-
dc.date.accessioned2019-07-05T07:04:11Z-
dc.date.available2019-07-05T07:04:11Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСелезень О. М. Методи формування товарного асортименту на підприємстві [Електронний ресурс] / О. М. Селезень, Л. В. Колісник // Технології ХХІ сторіччя : збірник тез за матеріалами 24-ої міжнародної науково- практичної конференції, ( м. Суми,10-15 вересня 2018 р.). – Суми : СНАУ, 2018. - Ч. 2. - С.123uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6853-
dc.descriptionThe article deals with the classification of assortment formation methods, examines how effective the structure of the range, and the prospect of introducing new products to the market.uk_UK
dc.description.abstractВ статті вивчається класифікація методів формування асортименту, досліджується на скільки ефективною є структура асортименту, та перспектива виведення на ринок нових продуктів. В статье изучается классификация методов формирования ассортимента, исследуется на сколько эффективна структура ассортимента, и перспектива вывода на рынок новых продуктов.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСНАУuk_UK
dc.subjectасортиментuk_UK
dc.subjectтоварна політикаuk_UK
dc.subjectАВС-аналізuk_UK
dc.subjectассортиментuk_UK
dc.subjectтоварная политикаuk_UK
dc.subjectАВС-анализuk_UK
dc.subjectassortmentuk_UK
dc.subjectcommodity policyuk_UK
dc.subjectABC analysisuk_UK
dc.titleМетоди формування товарного асортименту на підприємствіuk_UK
dc.title.alternativeМетоды формирования товарного ассортимента на предприятииuk_UK
dc.title.alternativeMethods of forming a product range at the enterpriseuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СелезеньО.М. Методи формування.pdf312,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.