Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6854
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСелезень, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorСороколіт, Вікторія Ігорівна-
dc.contributor.authorСелезень, Елена Николаевна-
dc.contributor.authorСороколит, Виктория Игоревна-
dc.contributor.authorSelezen, Elena Nikolaevna-
dc.contributor.authorSorokolit, Viktoria Igorevna-
dc.date.accessioned2019-07-05T07:45:21Z-
dc.date.available2019-07-05T07:45:21Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСелезень О. М. Вплив стратегії маркетингу на ефективність виробництва [Електронний ресурс] / О. М. Селезень, В. І. Сороколіт // Технології ХХІ сторіччя : збірник тез за матеріалами 24-ої міжнародної науково- практичної конференції, ( м.Суми,10-15 вересня 2018 р.). - Суми : СНАУ, 2018. - Ч. 2.- С. 163uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6854-
dc.descriptionThe article explores the development of marketing strategies for successful business activities of the enterprise, maximally possible meeting the needs of buyers and strengthening the market position of enterprises.uk_UK
dc.description.abstractВ статті досліджуються розробки маркетингових стратегій для ведення успішної господарської діяльності підприємства, максимально можливого задоволення потреб покупців та зміцнення ринкових позиції підприємств. В статье исследуются разработки маркетинговых стратегий для ведения успешной хозяйственной деятельности предприятия, максимально возможного удовлетворения потребностей покупателей и укрепления рыночных позиции предприятий.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСНАУuk_UK
dc.subjectстратегія маркетингуuk_UK
dc.subjectцінаuk_UK
dc.subjectсистема збутуuk_UK
dc.subjectстратегия маркетингаuk_UK
dc.subjectценаuk_UK
dc.subjectсистема сбытаuk_UK
dc.subjectmarketing strategyuk_UK
dc.subjectpriceuk_UK
dc.subjectsales systemuk_UK
dc.titleВплив стратегії маркетингу на ефективність виробництваuk_UK
dc.title.alternativeВлияние стратегии маркетинга на эффективность производстваuk_UK
dc.title.alternativeInfluence of marketing strategy on production efficiencyuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Селезень О. М. Вплив стратегії маркетингу.pdf320,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.