Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6896
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТурчіна, Світлана Григорівна-
dc.contributor.authorТурчина, Светлана Григорьевна-
dc.contributor.authorTurchina, Svitlana Hrigorevna-
dc.date.accessioned2019-07-17T06:24:54Z-
dc.date.available2019-07-17T06:24:54Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТурчіна С. Г. Підвищення конкурентоспроможності як основа розвитку зовнішньої торгівлі України [Електронний ресурс] / С. Г. Турчіна // Розвиток міжнародної торгівлі в умовах глобальних економічних дисбалансів : збірник матеріалів всеукраїнського форуму з проблем міжнародних економічних відносин. – Житомир : ЖДТУ, 2019. – Режим доступу : https://conf.ztu.edu.ua/vseukrayinskyj-forum-z-problem-mizhnarodnyh-ekonomichnyh-vidnosyn/ - Заголовок з екрануuk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6896-
dc.descriptionConsidered the position of Ukraine and some other countries of the world on the Global Competitiveness Index. It has been established that Ukraine’s strengthening its own geo-strategic vector predetermines domestic enterprises to search for new markets and consumers, where the decisive ones are providing such advantages that would guarantee their opportunity to gain a foothold and actively develop in an international competitive environment.uk_UK
dc.description.abstractРозглянуто позиції України та деяких країн світу за Індексом глобальної конкурентоспроможності. Встановлено, що посилення Україною власного геостратегічного вектора зумовлює вітчизняні підприємства до пошуку нових ринків і споживачів, де вирішальним є забезпечення таких переваг, які б гарантували можливість їм закріпитись та активно розвиватись в міжнародному конкурентному середовищі. Рассмотрена позиции Украины и некоторых других стран мира по Индексу глобальной конкурентоспособности. Установлено, что усиление Украиной собственного геостратегического вектора предопределяет отечественные предприятия к поиску новых рынков и потребителей, где решающим есть обеспечения таких преимуществ, которые бы гарантировали возможность им закрепиться и активно развиваться в международной конкурентной среде.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherЖДТУuk_UK
dc.subjectмодельuk_UK
dc.subjectуправлінняuk_UK
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UK
dc.subjectмодельuk_UK
dc.subjectуправлениеuk_UK
dc.subjectконкурентоспособностьuk_UK
dc.subjectmodeluk_UK
dc.subjectmanagementuk_UK
dc.subjectcompetitivenessuk_UK
dc.titleПідвищення конкурентоспроможності як основа розвитку зовнішньої торгівлі Україниuk_UK
dc.title.alternativeПовышение конкурентоспособности как основа развития внешней торговли Украиныuk_UK
dc.title.alternativeIncreasing competitiveness as a basis for the development of Ukraine’s foreign tradeuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Турчіна С. Г. Підвищення.pdf337,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.