Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6917
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНечипоренко, В. В.-
dc.contributor.authorЧерніговець, М. М.-
dc.contributor.authorНечипоренко, В. В.-
dc.contributor.authorЧерниговец, М. М.-
dc.contributor.authorNechyporenko, V. V.-
dc.contributor.authorChernigovets, M. M.-
dc.date.accessioned2019-07-18T06:41:00Z-
dc.date.available2019-07-18T06:41:00Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationНечипоренко В. В. Стратегічні рішення підприємства по формуванню товарного асортименту [Електронний ресурс] / В. В. Нечипоренко, М. М. Черніговець // Маркетингове забезпечення продуктового ринку : збірник тез ХІ Міжнародної науково-практичної конференції, (м. Полтава, 16 квітня 2019 р.). – Полтава : ПДАА, 2019. - С. 95uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6917-
dc.descriptionThe article determines the relevance of the research topic, considers a number of strategic decisions before developing a product range. It is revealed that the formation of the product range requires the adoption of strategic decisions of the enterprise, continuous monitoring of the market and the needs of consumers, a realistic vision of their present and future opportunities and resources.uk_UK
dc.description.abstractУ статті визначено актуальність теми дослідження, розглянуто ряд стратегічних рішень перед розробкою товарного асортименту. З’ясовано, що формування товарного асортименту потребує прийняття стратегічних рішень підприємства, постійного моніторингу ринку і потреб споживачів, реального бачення своїх теперішніх та перспективних можливостей і ресурсів. В статье определена актуальность темы исследования, рассмотрен ряд стратегических решений перед разработкой товарного ассортимента. Установлено, что формирование товарного ассортимента требует принятия стратегических решений предприятия, постоянного мониторинга рынка и потребностей потребителей, реального видения своих нынешних и перспективных возможностей и ресурсов.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherПДААuk_UK
dc.subjectасортимент товарівuk_UK
dc.subjectасортиментна політикаuk_UK
dc.subjectстратегічні рішенняuk_UK
dc.subjectассортимент товаровuk_UK
dc.subjectассортиментная политикаuk_UK
dc.subjectстратегические решенияuk_UK
dc.subjectassortment of goodsuk_UK
dc.subjectassortment policyuk_UK
dc.subjectstrategic decisionsuk_UK
dc.titleСтратегічні рішення підприємства по формуванню товарного асортиментуuk_UK
dc.title.alternativeСтратегические решения предприятия по формированию товарного ассортиментаuk_UK
dc.title.alternativeStrategic decisions of the company on the formation of the product rangeuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НечипоренкоВ.В. Стратегічні рішення.pdf86,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.