Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6942
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРак, Тетяна Юріївна-
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатоліївна-
dc.contributor.authorРак, Татьяна Юрьевна-
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатолиевна-
dc.contributor.authorRak, Tatyаna-
dc.contributor.authorMushtai, Valentina-
dc.date.accessioned2019-07-22T11:39:19Z-
dc.date.available2019-07-22T11:39:19Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationРак Т. Ю. Агромаркетинг в системі формування політики розподілу підприємства [Електронний ресурс ] / Т. Ю. Рак, В. А. Муштай // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку аграрного сектора економіки в умовах інтеграційних процесів : ІІІ Міжнародна науково - практична конференція, ( м. Харків, 25 жовтня 2018 р.). - Харків : ХНАУ ім. В. В. Докучаєва, 2018. - С. 204-207.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6942-
dc.descriptionThe modern development of the Ukrainian economy implies an understanding of the influence of agromarketing as an important component of increasing the market value of an agricultural enterprise. Focusing on the introduction of advanced mechanisms for managing division policies, coupled with effective marketing investments - the way to gain competitive advantages and sustainable development of the enterprise.uk_UK
dc.description.abstractСучасний розвиток української економіки передбачає розуміння впливу агромаркетингу як важливої складової підвищення ринкової вартості сільськогосподарського підприємства. Орієнтація на впровадження прогресивних механізмів управління політикою розподілу в поєднані з ефективними маркетинговими інвестиціями — шлях до отримання конкурентних переваг і сталого розвитку підприємства. Современное развитие украинской экономики предполагает понимание влияния агромаркетинга как важной составляющей повышения рыночной стоимости сельскохозяйственного предприятия. Ориентация на внедрение прогрессивных механизмов управления политикой распределения в соединении с эффективными маркетинговыми инвестициями - путь к получению конкурентных преимуществ и устойчивого развития предприятия.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherХНАУ ім. В. В. Докучаєваuk_UK
dc.subjectагромаркетингuk_UK
dc.subjectсільськогосподарська продукціяuk_UK
dc.subjectполітика розподілуuk_UK
dc.subjectагромаркетингuk_UK
dc.subjectсельскохозяйственная продукцияuk_UK
dc.subjectполитика распределенияuk_UK
dc.subjectagromarketinguk_UK
dc.subjectagricultural productsuk_UK
dc.subjectdistribution policyuk_UK
dc.titleАгромаркетинг в системі формування політики розподілу підприємстваuk_UK
dc.title.alternativeАгромаркетинг в системе формирования политики распределения предприятияuk_UK
dc.title.alternativeAgromarketing in the system of forming the policy of distribution of the enterpriseuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рак Т. Ю. Агромаркетинг.pdf386,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.