Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6944
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатоліївна-
dc.contributor.authorВовк, Вікторія Іванівна-
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатолиевна-
dc.contributor.authorВовк, Виктория Ивановна-
dc.contributor.authorMushtai, Valentina-
dc.contributor.authorVovk, Viktoriia-
dc.date.accessioned2019-07-22T12:49:05Z-
dc.date.available2019-07-22T12:49:05Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМуштай В. А. Сутність та складові системи маркетингу аграрних підприємств [Електронний ресурс] / В. А. Муштай, В. І. Вовк // Формування та перспективи розвитку підприємницьких структур в рамках інтеграції до європейського простору : ІІ Міжнародна науково-практична конференція,( м. Полтава, 27 березня 2019 р.). – Полтава, 2019. - С. 386-390uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6944-
dc.descriptionIn order to increase the efficiency of economic activity, agrarian enterprises should focus their efforts on solving the issues of creating and ensuring the effective functioning of marketing services (departments), formation of a marketing information system; development of strategy and tactical actions of marketing and implementation of marketing control, as well as personnel provision of the above processes.uk_UK
dc.description.abstractДля підвищення показників ефективності господарської діяльності аграрні підприємства мають спрямувати свої зусилля і на вирішення питань зі створення та забезпечення ефективного функціонування служб ( відділів) маркетингу, формування маркетингової інформаційної системи; розробки стратегії і тактичних дій маркетингу та здійсненням маркетингового контролю, а також кадровим забезпеченням окреслених процесів. Для повышения показателей эффективности хозяйственной деятельности аграрные предприятия должны направить свои усилия и на решение вопросов по созданию и обеспечению эффективного функционирования служб (отделов) маркетинга, формирование маркетинговой информационной системы; разработки стратегии и тактических действий маркетинга и осуществлением маркетингового контроля, а также кадровым обеспечением определенных процессов.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectстратегіяuk_UK
dc.subjectтоварuk_UK
dc.subjectтоварна політикаuk_UK
dc.subjectстратегияuk_UK
dc.subjectтоварuk_UK
dc.subjectтоварная политикаuk_UK
dc.subjectstrategyuk_UK
dc.subjectproductuk_UK
dc.subjectproduct policyuk_UK
dc.titleСутність та складові системи маркетингу аграрних підприємствuk_UK
dc.title.alternativeСущность и составляющие системы маркетинга аграрных предприятийuk_UK
dc.title.alternativeEssence and accounting systems agricultural enterprises marketinguk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Муштай В. Сутність.pdf469,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.