Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6948
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатоліївна-
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатолиевна-
dc.contributor.authorMushtai, Valentina-
dc.date.accessioned2019-07-24T07:18:51Z-
dc.date.available2019-07-24T07:18:51Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМуштай В. А. Формування маркетингового підходу в управлінні сільськогосподарським підприємством [Електронний ресурс] / В. А. Муштай // Технології XXI століття : збірник тез за матеріалами 24–ої міжнародної науково – практичної конференції, ( Суми, Одеса, 10 – 15 вересня 2018 р.). - Суми, Одеса : СНАУ, 2018. – Ч. 2. - С.137-140.uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6948-
dc.descriptionWith the introduction of the basic management mechanisms on the basis of marketing, it is possible to achieve high results and ensure the stable development of the enterprise. And for the effective introduction of marketing in the activity of any agricultural enterprise it is necessary to carry out strategic planning within the complex of marketing.uk_UK
dc.description.abstractЗ впровадженням основних механізмів управління на засадах маркетингу можна досягти високих результатів та забезпечити стабільний розвиток підприємства. А для ефективного впровадження маркетингу в діяльність будь – якого сільськогосподарського підприємства варто здійснювати стратегічне планування в межах комплексу маркетингу. С внедрением основных механизмов управления на принципах маркетинга можно достичь высоких результатов и обеспечить стабильное развитие предприятия. А для эффективного внедрения маркетинга в деятельность какого - либо сельскохозяйственного предприятия следует осуществлять стратегическое планирование в пределах комплекса маркетинга.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСНАУuk_UK
dc.subjectмеханізм управлінняuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UK
dc.subjectмеханизм управленияuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectкомплекс маркетингаuk_UK
dc.subjectmanagement mechanismuk_UK
dc.subjectmarketinguk_UK
dc.subjectmarketing complexuk_UK
dc.titleФормування маркетингового підходу в управлінні сільськогосподарським підприємствомuk_UK
dc.title.alternativeФормирование маркетингового подхода в управлении сельскохозяйственным предприятиемuk_UK
dc.title.alternativeForming marketing approach in management by agricultural enterpriseuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Муштай В. А. Формування маркетингового підходу.pdf439,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.