Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6950
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатоліївна-
dc.contributor.authorБересток, Богдан Петрович-
dc.contributor.authorМуштай, Валентина Анатолиевна-
dc.contributor.authorБересток, Богдан Петрович-
dc.contributor.authorMushtai, Valentina-
dc.contributor.authorBerestok, Bohdan-
dc.date.accessioned2019-07-24T08:55:11Z-
dc.date.available2019-07-24T08:55:11Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМуштай В. А. Оздоровлення сервісу, як напрямок маркетингового управління [Електронний ресурс] / В. А. Муштай, Б. П. Бересток // Формування та перспективи розвитку підприємницьких структур в рамках інтеграції до європейського простору : ІІ Міжнародна науково-практична конференція, ( м. Полтава, 27 березня 2019 р.). – Полтава, 2019. - С. 382-386uk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6950-
dc.descriptionEstablishing feedback to the buyer through complaints, suggestions and compliments provides means to increase customer satisfaction. Service firms need to develop effective strategies to repair service failures in such a way as to maintain a positive opinion of the consumer about themselves. It is vital to ensure long-term success of the company.uk_UK
dc.description.abstractВстановлення зворотного зв’язку з покупцем за допомогою скарг, пропозицій і компліментів надає засоби для підвищення задоволення покупця. Сервісним фірмам необхідно розробляти ефективні стратегії в виправленні невдач в обслуговуванні таким чином, щоб зберегти позитивну думку споживача про себе. Це життєво важливо для забезпечення тривалого успіху компанії. Установление обратной связи с покупателем с помощью жалоб, предложений и комплиментов предоставляет средства для повышения удоволетворенности покупателя. Сервисным фирмам необходимо разрабатывать эффективные стратегии в исправлении неудач в обслуживании таким образом, чтобы сохранить положительное мнение потребителя о себе. Это жизненно важно для обеспечения длительного успеха компании.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectсфера послугuk_UK
dc.subjectпопитuk_UK
dc.subjectуправління маркетингомuk_UK
dc.subjectсфера услугuk_UK
dc.subjectспросuk_UK
dc.subjectуправление маркетингомuk_UK
dc.subjectsphere of servicesuk_UK
dc.subjectdemanduk_UK
dc.subjectmarketing managementuk_UK
dc.titleОздоровлення сервісу, як напрямок маркетингового управлінняuk_UK
dc.title.alternativeОздоровление сервиса, как направление маркетингового управленияuk_UK
dc.title.alternativeSea recreation, as a market management directionuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Муштай В. А. Оздоровлення сервісу.pdf469,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.